Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

dragul meu ibuit ati trimit din departare multe sticle si pahare si in semn k te iubesc drep in cap ti le trantesc




Statusuri cool nr.2:

pot fi un diavol pot fi un print azi cad maine ma ridic asta sant io mereu in fortza




Statusuri cool nr.3:

Am 15 Ani si imi spui ca nu gandesc bine... ai avea un soc... dak ai afla ce gandesc despre tine...[




Statusuri cool nr.4:

Status Loading.... Please Wait.




Statusuri cool nr.5:

Doii scheleti se trag de piele ;)




Statusuri cool nr.6:

suntem dati dracuu!!:X




Statusuri cool nr.7:

baietii sunt chitre




Statusuri cool nr.8:

m-am gandit la statusu asta tooooata ziua...:D:D




Statusuri cool nr.9:

Status...:D:D:D




Statusuri cool nr.10:

welcome to-hai pa




Statusuri cool nr.11:

DnD numar fulgii de zapada




Statusuri cool nr.12:

Te iubesc ca in prima zi dupa divortz....




Statusuri cool nr.13:

Nu's mare dar nici mik si imi plashe sa ma distrez la maxim nu's laudaroasa si nici fitoasa sunt stylata nu's de moada alalalta sunt in pas q ea . Nu ma cred ceea ce nu sunt....... sunt asa

cum imi doresq si cum imi plashe ...nu sunt fata k oricare

sunt una de nivel mare.......asta sont eo ,,,,,




Statusuri cool nr.14:

Vorbim d sentimente

Oare trebuie sa le aratam

Cand sunt prea evidente??

Ajunem totul sa riscam




Statusuri cool nr.15:

Iti place de mne , imi esi mereu in cale :-w Dar am sa fiu q tne doar in visele tale ..Ai vrea sa'mi umbli la creier ..sa vin eu dupa tne..:)) Dar stii ceva .FaZa asta o vezi numai in FiLmE :))




Statusuri cool nr.16:

{X_X} foaie verde liliac,profu e aurolac {X_X}




Statusuri cool nr.17:

__[]~[:x]~SuNt Ba|aT aTraGaTor……dAu SpEraNte FeTeloR……..dE BaIeTi InVidIat….cA aM MuLte F|TzE iN cAp….muLtE FeTe PaCaLesC…..DaR pE 1 O IuBeSc~[:*]~




Statusuri cool nr.18:

eu sun tata tu esti mama eu copilu ea matusa




Statusuri cool nr.19:

Some People Are Alive ONLY Because It's Ilegal To Kill Them!!!




Statusuri cool nr.20:

██████████ razuieste aici cu o surubelnita si poti castiga marele premiu : o bataie de la tactu ca ai stricat monitoru si mai mult.... o excursie in fata usii.... (scz de mass)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu