Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

La inceput n-o iubeam dar acum o iub ca la inceput




Statusuri pentru messenger nr.2:

da da da :))):))) am scris un stts :))) si chiar nu aveam idee d unu :)))




Statusuri pentru messenger nr.3:

Cristina nu uita si iarta greu

Sa nu crezi k petele se sterg rapid din sufletul meu

Am facut ce am putut ca sa fiu sigura

Am trecut peste tot k am putut si singura

Trebuie sa mandresc p cnv

Ambitia ma impinge sa imi vad d trb mea

Deseori stiu ce sa fac

nu cumva sa crezi k am d gand sa mor ca 2PAC




Statusuri pentru messenger nr.4:

Nu VeZi omule' ca te pis pe tine...cum vrei sa ajungi miliardar' ca mine..




Statusuri pentru messenger nr.5:

daca stau si ma gandesc tu esti prost si si plutesti




Statusuri pentru messenger nr.6:

SuNt SMECHERITA DE ToTi...CHiAr DAk tu nu Ma Suporti...

D-Zeu ma milUIESTE SI TATA MA SmeCHeREsTE!!!

SmEChERa SUnT...Va ArAT iNtr-UN miNut!!

NumAI Dak VB cU mine sigur nu te tine!!!




Statusuri pentru messenger nr.7:

if you wanna be more sexy stay in bed and drink more PEPSI!!!




Statusuri pentru messenger nr.8:

vezi kta rabdare ai u sa iasa placinta si apoi vezi cat de greu e sa zici 'ai rabdare':))




Statusuri pentru messenger nr.9:

nu uita nu fuma asta inseamna moartea ta nu uita e bucuria mea moartea ta......................nu citi sts asta altfel mori hahahaha




Statusuri pentru messenger nr.10:

Poathe Crezi k Snt Visatoare,Sh k Nu m Gandesk La u .... Oare? :))




Statusuri pentru messenger nr.11:

daca viata e cruda ...hai so punem pe gratar




Statusuri pentru messenger nr.12:

sunt frumusel sunt frumusel ooooo ce beau baietzii?? bem coca-cola nu se vede da cand or sta oualele in cui




Statusuri pentru messenger nr.13:

Eu imi f-t viata,viata ma f--e pe mine si ne simtim bine impreuna!!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri pentru messenger nr.15:

Sunt o mic@ finete invidi@t@ de multe zdrentre*~*




Statusuri pentru messenger nr.16:

deci.....se intampla cam asa...:fii atent....e tare rau........stii?ma intrebam oare cati prosti asteapta sa vada ce se intampla?




Statusuri pentru messenger nr.17:

El imi culca capul p spate sh ce vroia el vroiam sh eu

M-a intrebat:

Vrei?

I-am raspuns:

Da!

Venise momentul. Mana lui se deplasa in acelasi loc. Cand am vazut ce tzine in mana, mi s-a taiat respiratzia

Sa fi atenta! imi spuse

Ma intreaba dak pot sa o deschid mai tare. De emotzii faceam tot ce-mi spunea el.Durea tare, dar nu vroiam ca el el sa observe, desh, deodata am gemut pt k nu mai puteam d durere.

In acelash timp simtzeam un lichid cald dsh am vazut sange curgand.

Am scos-o!

Ma simtzeam ushurata

Era pt prima data cand imi scosesem o masea.

[ CE CREDEATZI ?!?] :))




Statusuri pentru messenger nr.18:

de ce nu mananca olteni muraturi?

- ca sa nu le ramana capu infipt in borcan:))bY^rey ^




Statusuri pentru messenger nr.19:

cu injuraturi pe engleza




Statusuri pentru messenger nr.20:

Foaie verde de bujor.....tu dai bozz ......si eu ignore! Teapza cine citeste e fraieri cu tatasu ala puricos!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu