Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

De la inceput incoa, tu esti inima mea dak vrei sa ma saruti ia-ti buze de metal ca ale tele sunt ghetar




Statusuri de prietenie nr.2:

Ramai cu mine stiu .. ca va fi bine :)

Ramai cu mine stiu .. te am pe tine !:x




Statusuri de prietenie nr.3:

de prietenie




Statusuri de prietenie nr.4:

te iubesc te doresc du-te dq ca glumesc




Statusuri de prietenie nr.5:

Nimeni nu stie ce simt eu pentru tine uneori nici chiar eu

Dar prin sarutul tau stim toti




Statusuri de prietenie nr.6:

Buzz`Dak`E`Cv`Te`:X`




Statusuri de prietenie nr.7:

inima imi plinge,dece mai lasat fara sperante?




Statusuri de prietenie nr.8:

eu te iubesc dar tu nu sti asta,eu te iubec dar banuiesc ca iti place de alta fata,de ce de ce eu te iubesc si nuti pot sune ore mie rusine?sau pote ca sunt timida,ori cum decit sati spun si sami raspunzi cu nu mai bine o sa sufar singura pt alex




Statusuri de prietenie nr.9:

cand iti va fi mai greu sa te gandesti la me mereu ...am sa ma intorc iubirea mea de dorul tau :X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.10:

Prima dragoste are primul sarutUltima dragoste are ultimul cuvant...Atat...nimic mai mult...l nu a fost primul,dar v-a fi ultimulEl m-a invatat sa iubesc Si in sufletul lui inca traiesc




Statusuri de prietenie nr.11:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.12:

dragoste




Statusuri de prietenie nr.13:

Vreau atuci cand te gandeti la mine..sa spui .. uite Coaeee fata asta kiar a tinut la mine.!




Statusuri de prietenie nr.14:

dece lumea nu ma crede ca te iubesc




Statusuri de prietenie nr.15:

De ai stii cat am cautat,

Si cat am asteptat,

Sa te intalnesc, sa te iubesc,

Zile si nopti am plans,

Si lacrimi multe am strans,

De dorul tau dar nu imi pare rau.




Statusuri de prietenie nr.16:

nu exista zi cu soare si nici zi cu sarbatoare.tu esty singura mea floare




Statusuri de prietenie nr.17:

Cand ma uit la stele,imi amintesk d zilele grele.cand ma uit in ochii tai,imi amintesc d noi 2.ne iubim,ne dorim,si mereu as vrea sa fim.ma iubesti,ma doresti,de iubire nu ma scutesti.te iubesc,te doresc,si in iubire nu glumesc.de la deutz@ pentru alex(lolu):t ador ingerasul meu brunetel!




Statusuri de prietenie nr.18:

nu conteaza cat ma iubesti...atata timp cat te prefaci...:x




Statusuri de prietenie nr.19:

paula




Statusuri de prietenie nr.20:

prima data cand team vazut........

mia fost frik sa t ating..............

prima data cand team atins..............

mia fost frik sa t sarut...........

prima data and team sarutat..............

mia fost frik sa TE IUBESC............:x:x:x:x:x:x

aqm k te iubesc.........

mie frik sa nu te pierd!!!!.........:x:x:x:x:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu