Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

ma iubesti ma doresti dute drak impuscate




Statusuri iubire nr.2:

te iubesc enorm ....mersi ca existi




Statusuri iubire nr.3:

Unele căsnicii se termină bine,.....altele.......durează toată viața !




Statusuri iubire nr.4:

iubesc baiatul pe care nu il pot atrage, el e scump si dragastos, iar eu trista; dar mai e si mamos




Statusuri iubire nr.5:

te iubesc, te voi iubi, pentru tine eu voi muri




Statusuri iubire nr.6:

nu uita ca te iubesk nu uita ca te doresk tot ce spun e un secret pentru tine eu traiesk nu pot sa ma duk akolo unde lume nu-i shi tot ceea ce-mi zimbeshte esti doar tu)) =(




Statusuri iubire nr.7:

vai vai vai dore vai




Statusuri iubire nr.8:

Priviți dinafară , îndrăgostiții par penibili ;..........dar,.....

nu-i mișto ?




Statusuri iubire nr.9:

Ma vrei innapoi?

Nu se mai poate ...

Nu mai iubit?

Akm "La Revedere" frate ...




Statusuri iubire nr.10:

nu-i pentru acum nik pentru canva ci pentru atunci cand ma vei uita:x:X:X




Statusuri iubire nr.11:

tu esti viata mea dar tu iubesti pe alt cuneva daca tu mai iubi pe mine viata mea nu sar sinucide




Statusuri iubire nr.12:

viatza este grea uneori , dar daca stii sa treci peste acele probleme esti fres din nou




Statusuri iubire nr.13:

te iubesc si asta e tot




Statusuri iubire nr.14:

Un timp frumos este afara...shi gindul meu la tine zboara...Te iubesk!




Statusuri iubire nr.15:

Dragostea-i ca focul: cu cât sufli-n ea mai tare să o stingi, stârnești mai aprig vâlvătăi care ard mistuitor.




Statusuri iubire nr.16:

Just Look At Sky And Say : "I Can Fly"




Statusuri iubire nr.17:

fain




Statusuri iubire nr.18:

Eu te iubesc

Si stiu casi tu

ma iubesti:)




Statusuri iubire nr.19:

Cu amanta de mana te duci in fata iubitei si spui :Iubito imi pare rau! la care aceasta iti raspunde: Nu iti mai face sperante...TOTUL S.A terminat ! Te iubesc andreyyyyy




Statusuri iubire nr.20:

IUBIREA VEȘNICĂ E...DOAR UN MIT IMPLAUZIBIL DIN START, EVIDENT TRUCAT



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu