Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

In continuare crezi k totu` iti apartine .....Poti sa ai orice dar nu si pe mne ...




Statusuri de viata nr.2:

de dragosteeeeeeee




Statusuri de viata nr.3:

Cu sufletul ''ranit'' de fericire,

As dilata CLIPA pan' la nemurire!

Depinde de tine,....de noi,

Dac-o fii ''clipa'' de luni pana joi,......si mai apoi...!




Statusuri de viata nr.4:

Mereu am incercat sa iti fac pe plak.mereu m-am straduit dar vad nu ti-a pasat! Nimik nu iti convine din tot ceea ce fac j pt tn st doar un nimeni..Dar nu my pot sa tac!!:(




Statusuri de viata nr.5:

iubesc doua lucruri fine

trandafiru si pe el

trandafiru dimineata

si pe el toata viata




Statusuri de viata nr.6:

Te Iubesc Te Doresc Eu Mereu Le Tn Ma Gandesc Iubirea Mea




Statusuri de viata nr.7:

• Si cautai • CAutai • Te uitai in stanga • In dreapta • El nu era • Lacrimile nu se opreau • Dar acum? • De ce te prefaci ca nu`l mai placi? • Cand fardul ti s`a uscat pe obraz? •




Statusuri de viata nr.8:

de suferinta




Statusuri de viata nr.9:

nu deranja k vb q iubitu!!!!




Statusuri de viata nr.10:

Ti-e foame, bea apa!....Ti-e sete, soarbe-ma pe mine !.......

.....E cea mai eficienta cura de slabire .




Statusuri de viata nr.11:

de mesenger




Statusuri de viata nr.12:

Iubirea nu tine cont nici de politica, nici de conditie sociala,nici de religii.......ea EXISTA pur si simplu !




Statusuri de viata nr.13:

Imi va fi dor,imi va fi rece,dar timpul nu va vindeca ci doar va trece...:'(




Statusuri de viata nr.14:

te-am iubit cum nu am mai iubit ...te iubesk cum nu mai iubesk...te voi iubii cum nu o sa mai iubesk:-*




Statusuri de viata nr.15:

Pe fereastra d l scl stau adesea ji privesc

ji cu ochii plini d lacrimi thoth l tn m gandesk:x

t ubesk Dany ji nu t las pt nimeni:X




Statusuri de viata nr.16:

balAN




Statusuri de viata nr.17:

Dragostea nu inseamna nimic daca nu dovedesti ca iubesti! Trebuie sa ai curaj! Pe cine iubesti, sa nu te feresti!;)




Statusuri de viata nr.18:

Alearga tu dupa alta.... ca dupa mine alearga mai multi .




Statusuri de viata nr.19:

Am sa-ti spun un cuvant care doare "IUBIRE", pentru el exista remediu prin: dragoste,incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu.....




Statusuri de viata nr.20:

ana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu