Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Lucrul cel mai inteligent pe care il poate spune un barbat este: Nevasta-mea zice ca ...




Statusuri de viata nr.2:

tareeeeeeeeeeeeeee




Statusuri de viata nr.3:

cf cand plangi? te usuci de dorul tau:):):):)




Statusuri de viata nr.4:

...Cica un cercetator american ar fii descoperit ca persoanele care nu-s sexual active isi citesc e-mail-urile cu mana pe mouse.....

Acum nu mai are sens sa iei mana de pe mouse,.... e prea tarziu!




Statusuri de viata nr.5:

Mi-e lene sa gandesc,....traiesc din reflexe!




Statusuri de viata nr.6:

Cand e vara

e si cald,

stau cu oile

pe gard:))




Statusuri de viata nr.7:

Chinezii:Stiti bancul cu masina rosie?

Romanii:NU

Chinezii:Nici noi dar ne place culoarea :))))) vot plzzz By MeSsI




Statusuri de viata nr.8:

pupate-ash rece:))))




Statusuri de viata nr.9:

tu esti ma'sa,.....

da imparate ........




Statusuri de viata nr.10:

Taci!E un cuvant potrivit pentru tine!

Pai, de cand vorbesti tu de mine?Inchide'ti gura!

Stapaneste'ti ura!

..............




Statusuri de viata nr.11:

doamnelor si domnilor va doresc sa muriti in chinuri ca asa ar fi firesc




Statusuri de viata nr.12:

Cea mai bună băutură

Este apa de izvor,

Cum eo-s bun peste măsură,

V-o las vouă, tuturor;

Si n-as vrea sa va retin,

Numa' dati-mi sa inchin

C-o sticla, doua de vin,...

Si vreo trei halbe cu bere,

Sa mai prind un strop putere...




Statusuri de viata nr.13:

Lasa tzoale,...pijamale...! Shtii ce-ar arata mai bine pe tine?

Kred,..... adik nu,...sigur: EU!




Statusuri de viata nr.14:

nu klkti iarba......... fumatio.........




Statusuri de viata nr.15:

Rekunosk,....is inapt sa fak ceva ce nu ma'ntere...

asha k,... du-te tu la shcoala, vere!

...............

shi cand te-ntorci, te-ashtept c-o lada ku bere!




Statusuri de viata nr.16:

trandafir katifelat

eu de scris n-am terminat;

dar un lukru ma opreste,

poezia se sfarseste!




Statusuri de viata nr.17:

te 'besk..te doresk .......

skuze-i doar umor grotesk!

;))) :))) =)))




Statusuri de viata nr.18:

[__~E CoRpUl MeU E ViAta mEA IA Mi dUtE-N...~__]




Statusuri de viata nr.19:

3 gorile-am intzeles,.....da' a patra?

Aaaaaa!.....Da messs!




Statusuri de viata nr.20:

pastreaza-ti viata ca pe viata ,nu ca pe o masina caci ea nu are roata de rezerva,.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu