Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Am MuLtE dEfEcTe In FaZzZa UnOr C***E pRoAsTe Ce Se CrEd PeRfEcTe !~~!~~!~~!~~!




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Esty intr`o camera cu un rocker un crocodil si un leu si ai un pistol cu 2 gloante...ce facY?Iesi afara din camera si incui usa dupa tine!




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

ba dai bipp cand te saturi de cautat........ti-am zis k elodia e buna la fatea ascunsela......:)):))




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

mamaliga cu malai, eu te f*t si tu sa stai




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

DND cant la capsator




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

ce ai naibii sunt baietzii astia toti te roaga cu banane dar cu portocale niciunul.....




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

dak te pui cu p***a ... esti mai prost k p**@




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Indiferentsa este eleganta ca forma,dar ostila in continut




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

tund furnici!!...care se ofera:)).:P:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

" CaT TimP PrIveSti InaPoI,Nu VeI VeDeA NicIodAta Ce Ai In faTsa "




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Am fost, sunt si voi fi cel mai smecher de pe mess caci stiu sa fa rost de id de la tampiti ca voi...b-)




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

e un joc nou de vb mai se numeste messenger si e taree




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

loomea e in mainile noastre.....tot ce trebuie sa faci ..... e sa shtii cum sa faci ce trebuie ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Mi-am luat de curand un BMW x5.........l-am tunat pana l-am facut ARO.... :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

status made in china




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

sunt covoru fermecat si-ti dau p**a la frecat




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Experienta este cel mai prost invatator.

Ne da intai examenul si numai dupa aceea lectiile.




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

FOAIE VERDE MAGHERAN M-A FAKUT MAMA SPARTAN!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi`e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine, imi lipsesti, dar nu te gasesc..pijamaua mea !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu