Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Cand privesc spre cer chipul tau il zaresc in pustiu

Incet incerc sa ma ascund,e prea tarziu

Totu-n jurul meu se afla in trecut

Eu te-am iubit tu n-ai stiut




Statusuri triste nr.2:

Nu iti fie frica de moarte

Totul va trece...

Te vei simti doar rece..

Lumea va plange

Tu vei zambi

Sufletul pleaca

Tu nu reinvi!!




Statusuri triste nr.3:

vreau sa fiu singura in pustietate ....sa nu vad lumina zilei....sa stau sa plang....sa imi termin lacrimile si sa plang cu sange...sa aud sunetul lacrimilor mele pe podeaua rece..sa inghetz.....sa mor.....sa te uit nu pot deci...solutia finala e......sa ma arunc in suferintza si sa vad doar intunericul sufletuui meu...:((




Statusuri triste nr.4:

Te iubesc...si ti-o spun pentru ultima data.De maine aceste cuvinte,la fel si tu,vor muri atat de dureros in mine.Nu va mai sti nimeni..te voi iubi doar pentru mine.Sa mai lupt nu am cum,ti-as distruge fericirea si nu pot sa iti fac asta...




Statusuri triste nr.5:

Mi-e dor de noi2 si de tot ce a fost intre noi. te iubesc :(:X




Statusuri triste nr.6:

In fiecare minut petrecut cu tine

Am simti ca renasc

Pentru mine nu exista nimic inafara de tine

Bratele tale parca erau vrajite

Ma faceau sa visez

Ma duceau cu gandul departe

Visam la iubirea eterna.



Dar nu a fost asa...

Bratele tale inselatoare

Nu au facut decat sa ma amageasca

Sa ma raneasca

Sa cladeasca din suferinta mea

Fericirea ta...



Pentru tine totul era o joaca

Insa pentru mine

Jocul tau a devenit

Viata mea,o viata sfaramata

O viata in care nu conta-i decat tu

Dar eu in joaca asta

Nu eram decat personajul negativ



Acum nu stiu ce sa mai cred

Nu stiu daca te pot numi om!

Nu stiu daca in interiorul tau

Se afla asa zisa inima.

Tu nu ai stiut decat sa ranesti

Sa faci din fericire infern,

Iar din dragoste boala!



Te-am iubit mai presus de mine

Ti-am oferit viata mea

Sentimentele mele

M-am neglijat pe mine

Pentru a-tii fii tie bine



Tu nu ai meritat nimic din toate astea

Tu nu mariti decat dispret

Mila si indiferenta

Dar inimii nu-i poti poruncii

Ei nu-i poti spune ce e bine

Pentru ca pe ea nu o intereseaza

Daca suferi sau nu

Ea iubeste si atat!



M-am rugat la stele

Si la Dumnezeu

Sa fi impreuna la bine si rau

Dar acum ma rog

Sa mi-i te scoata din suflet

Sufletul pe care tu l-ai sfaramat

Pe care l-ai imbolnavit

Pe viata....



Nu-mi doresc decat sa te vad

Exact ca mine...bolnava...

Din vina ta

SUNT BOLNAVA SUFLETESTE....





BY CRISTINA BLINDA




Statusuri triste nr.7:

Cand plangi aduti aminte de clipele frumoase,cand urasti aduti aminte cum e sa iubesti,cand suferi amintesteti cum era sa fi fericit,cand singura cale pentru a scapa este ura si minciuna mai bine lasa tot cea fost in urma si nu ura....................viata e frumoasa daca sti s-o traiesti:((




Statusuri triste nr.8:

Ashi vrea sa locuiesc intr-un sicriu shi sa ma plimb prin gandurile voastre trist :(




Statusuri triste nr.9:

gandestete bn atunci knd vrei sa faci un mare pas in dragoste....gandestete la ce va urma .......vei fi ramane un prost indragostit pt k ai sati vezi inima franta sh persoana iubita razand d tn .......credetima am patit sh eo asta e fff crud ceti poate oferi dragostea.....dar gandestete k t poate face sh fericit dar asta s intampla rau................




Statusuri triste nr.10:

vise spulberate...noptii indurerate....nimik nu mai e de spus decat un simplu apus...nimik nu mai am de zis...decat zilele de vis...nimik nu mai ma de zis decat ...un simplu zambet....trist!




Statusuri triste nr.11:

nu rascoli cenusha trecutului, caci poate vei gasi SCANTEIA care te va arde..........REGRETUL......:(




Statusuri triste nr.12:

ai fost langa mine si imi ziceai ca ma iubesti, acum ai plecat si-mi spui ca ma urasti :((:((:(( plizzz un vot :)




Statusuri triste nr.13:

nu sunt rea si smecherite...de baieti eu sunt iubita...tu ma pui la incercare sa vedem care pe care?

va rog votati!!!!!!!!




Statusuri triste nr.14:

am uitat sa rad..am uitat sa zambesc,in schimb stiu sa sufar si sa plang!simt ca nu mai vreau sa traiesc..nu vreau decat sa plec undeva departe.ff departe sa uit de tot ce ma inconjoara si de tn!!




Statusuri triste nr.15:

OChIi V@d !n!m@ c3r3..........@m CUraj D@r n@-m put3r3....:(




Statusuri triste nr.16:

Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc... de ce oare TE IUBESC ?




Statusuri triste nr.17:

de ce-ti bati joc si razi de lacrimile mele?de ce-ti bati joc si ma faci sa mor de durere?...




Statusuri triste nr.18:

Adio de acum iti spun...deacum nutzi voi mai fii o piedica in drum..prea moolt am plans am tanguit ca sa constat ca uh nu mai IUBIT:-




Statusuri triste nr.19:

Eu inca te caut

Dar nu te gasesc

Inima imi plange

Eu ma sting incet...



Si de voi pleca

Eu te voi pastra

Acolo unde nimeni

Nu poate ajunge candva...




Statusuri triste nr.20:

Plângând tu te-ai născut pe-acest pământ

Şi cei ce te iubeau te aşteptau râzând

Trăieşte astfel ca atunci când te vei stinge

Să-i părăseşti râzând pe cei ce te vor plânge”



„Să ai curajul să spui: DA, Să ai curajul să spui Nu, Şi-n fiecare clipa grea, Să ai curajul să fii TU!

Să poţi să crezi- Când unii te înşeală

Să te ridici- când alţii te doboară

Să poţi păstra- Ce alţii vor s-alunge

Să râzi, chiar dacă sufletul tău plânge-

Şi cald tu să rămâi chiar dac-afară ninge-

ACEASTA ESTE ARTA DE-A ÎNVINGE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu