Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

sunt frumoasa si stilata de baieti apreciata si de fete invidiata

:X




Statusuri de viata nr.2:

Vreau sa iti simt gustul...vreau sa musc din tine...sa tremuri cand te ating, te vreau mai mult decat orice...Snickers!!!




Statusuri de viata nr.3:

Nu imbatranesc...Imi creste valoarea...:)




Statusuri de viata nr.4:

Ai Bani !? Hai la bere ... N-ai bani !? .. Du-te vere ! =))




Statusuri de viata nr.5:

sunt prea smecher/smechera sa vb cu tn




Statusuri de viata nr.6:

Da,....binele chiar se întoarce...când ţi-l faci ţie şi sufletului tău.




Statusuri de viata nr.7:

ba, nu mai te deranja sa imi dai buzz ca sa-mi zici nu stiu ce... ia-ti constiinta, uite-o in spatele tau, fugi si prinde-o repede k sa nu ramai proasta !




Statusuri de viata nr.8:

toma andrei:X




Statusuri de viata nr.9:

ejti plin de jmechierie k wc.-ul de hartie




Statusuri de viata nr.10:

am fost,sunt si voi ramane smecher




Statusuri de viata nr.11:

Te-am lăsat să mă călci în picioare......

N-ai fost prea greu,.......

Doar k-aveai incaltarile murdare.




Statusuri de viata nr.12:

Dinamo e echipa mare,... spala mortii pe picioare . STEAUA e echipa mica, ia cupa si o ridica :x .




Statusuri de viata nr.13:

super marfa ...imi plk mult




Statusuri de viata nr.14:

Imi aduc aminte cum a fost prima oara... M-am asezat pe spate, shi incet incet am simtit o intepatura, de unde a iesit sange cu o substanta galbuie. Tu m-ai intrebat daca ma doare, iar eu, cu ochii in lacrimi, am zis ca nu, dar pana la urma n-am mai putut suporta, si am tipat. Ah! te-am scos masea afurisita...pls voot




Statusuri de viata nr.15:

Privestema-n ochi si spune-mi ce vezi?

De fapt ce-ai putea vedea,....decat niste ochi verzi,...

Eventual, k mi-am pus lentile...

Acum cateva zile...




Statusuri de viata nr.16:

TE IUBESC si tu stii,nu mai cred in jucarii,tu mereu crezi ca pun botul,hai c-o faci pe idiotul..




Statusuri de viata nr.17:

te iubesc....te iubesc..te iubesc.......te iubesc.........da la dna nu te mai iubesc)))))))))




Statusuri de viata nr.18:

DE cand a aparut fuga de bataie nu ma tem xD




Statusuri de viata nr.19:

te iubesc sarit-ar okii pe peretii jugraviti daca te mai prind cu alta te fac si cartofi prajiti ...

id meu:georgiana.sukara75 ma puteti conecta pt a va da statusuri noi




Statusuri de viata nr.20:

nu am status...e vreo problema???:))))by marinel piscu galati



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu