Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

am mancat prajituri,am mancat si fripturi, ziceti-mi mie ce sa mai mananc




Statusuri de viata nr.2:

Cum să ne înțelegem cu extratereștri dacă nu ne înțelegem între noi?




Statusuri de viata nr.3:

Deseori un lucru prost așezat atrage atenția mai mult decât o mie, puse la locul lor.




Statusuri de viata nr.4:

dnd dau vacile cu fond de ten




Statusuri de viata nr.5:

STAI SA MA RUJEZ




Statusuri de viata nr.6:

cE cUrGe aLb.......By rOxY ....:)))))=))))))




Statusuri de viata nr.7:

daca viatza imi da lamai...eu faq limonada...DAR....daca viatza itzi da tzie lamai...tu mushti din ele qa un bou:)):)):))




Statusuri de viata nr.8:

asa sunt nu ai ce-mi face altu mam nu mai face




Statusuri de viata nr.9:

Prietenii raman prieteni.Cei care nu raman,nu au fost!!




Statusuri de viata nr.10:

:)) :(( :( :) =)) :-h :-?




Statusuri de viata nr.11:

Chiar daca nu vezi soarele din cauza norilor, sti ca e acolo deoarece lumina zilei arata asta!:)




Statusuri de viata nr.12:

foaie verde puisor ,dnd sau dau ignor




Statusuri de viata nr.13:

baga-mi as banii la banca sa mi bag

ce zi de cacat




Statusuri de viata nr.14:

bag pl in mata daca faci misto de mn




Statusuri de viata nr.15:

iTSi spon Doua cuVinTe Te UraSC!




Statusuri de viata nr.16:

hai date de pe noi




Statusuri de viata nr.17:

aveti sangen coaie sariti la batae !? id meu a_nimenialtu_alex




Statusuri de viata nr.18:

you'll neve walk alone




Statusuri de viata nr.19:

Prost Sa Fi .. Noroc Ca esti




Statusuri de viata nr.20:

___[]~[]~ CaNd tOoOtuL tzi s3 pAr3 k aFaRa s-A scHImBat priV3sTe p f3r3astRa k 3 ad3VaRaT[!!!!!]~[]~[]___

By bYbY :p>>>>>>



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu