Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

emo




Statusuri expresii nr.2:

de plictiseala




Statusuri expresii nr.3:

...a boyfriend stabs you in the heart, a stranger stabs you in the front, a friend stabs you in the back, but best friends don’t carry knives....




Statusuri expresii nr.4:

Du-te lent si vino tare, petru mine n-ai valoare.




Statusuri expresii nr.5:

Uita-te-n ochii MEI, ....k sa vezi cine ESTI!




Statusuri expresii nr.6:

statusuri fete




Statusuri expresii nr.7:

Multzi amici, prieteni.....niciunul!.....Eu port vina k am ridicat shtacheta prea sus!




Statusuri expresii nr.8:

cea mai buna arma a prostului e razbunarea...




Statusuri expresii nr.9:

dak vb mult, iei in kap




Statusuri expresii nr.10:

Mult mai mult ai insemna penrtu mine ca ''picatura intr-un ocean'' , decat ca o ''balena-n eprubeta'' !




Statusuri expresii nr.11:

sunt fytzzOaSSa asTa e ~sy ImI pLac FIGURYYLE




Statusuri expresii nr.12:

Daca te trezesti de dimineata esti obosit




Statusuri expresii nr.13:

Fiecare secunda, minut, ora, zi, traite in viata noastra inseamna o secunda, minut, ora, zi scurse din viata noastra pe care nu le mai putem recupera, iar noi ca marionete ale unei vieti, trebuie sa intelegem fiecare moment din viata si sa incercam sa o traim cum credem noi de cuvinta in asa fel incat sa ne faca fericiti.......




Statusuri expresii nr.14:

Prosti sunt muritori… dar prostia e vesnica




Statusuri expresii nr.15:

esentsele tari se tsin in sticle mici :X::X:P




Statusuri expresii nr.16:

iubeste-ma acum kum te iubesc si eu caci fokul stins odata se aprinde foarte greu




Statusuri expresii nr.17:

knd ma barfesti imi dai importanta ....knd ma invidiezi imi dai valoare.........




Statusuri expresii nr.18:

Cand Nu Ai C Face Seara Cel Mai Bn E S Duci L Pescuit Shi S Prinzi Cate Un Somn Bun D Cateva Ore..Iar Cand T Trezeshti Daca Nu Ai C Face T Potzi Duce Iar L Pescuit....{SFAT:Nu Tre`Neaparat Sa`tzi Cumperi Unditza Shi S Ai Momeala:-J




Statusuri expresii nr.19:

'fericirea nu consta in a face ce-ti place ... ci in a invata sa-ti placa ceea ce trebuie sa faci.'




Statusuri expresii nr.20:

din hip-hop ai invatat sa-ti tragi pe cap gluga....esti frumos sa moara ma-ta zici ca esti desenat cu stanga....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu