Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

nu-ti ridica femeia la cer ca te insala cu primul inger




Statusuri expresii nr.2:

Don't worry ...be happy:)




Statusuri expresii nr.3:

Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste. - Dante Aligheri




Statusuri expresii nr.4:

Don't worry ...be happy:)...life never ends




Statusuri expresii nr.5:

chiar dak aceasta iubire care ti-o port eu...

e una ciudata as putea sp...

deoarece numa eu te iubesc...

iar u la cat esti de prostutz nu ti-ai dat seama...

cat de mult te ube..

si mai ales nici macar atat nu ti-ai dat sema k imi place de tn....

oricum crek o sa te iube toata viatza i tacere...pt alex...de la dydy...te iube moooolt moooolt de tot




Statusuri expresii nr.6:

Le doresc la dusmani trei masini in fata casei:

-ambulanta;

-politzia;

-pompierii.:))




Statusuri expresii nr.7:

In spatele fiecarui om de succes, a stat mereu un om ce`a crezut in el.



house_adelina98

daca vrei sa vb :X




Statusuri expresii nr.8:

Visele-mi sunt aripi si cu ele zbor spre cer




Statusuri expresii nr.9:

traieste clipa....maine poate nu vei mai fi...




Statusuri expresii nr.10:

Oricât de confortabilă ţi-ar fi o anumită situaţie, la un moment dat tot amorţeşti.




Statusuri expresii nr.11:

Asta este, viata-i dura,

Tu estei prost si ea te Fura !!!




Statusuri expresii nr.12:

DoN`t LoVe AnD Cry...JusT Fuck AnD SmyLE!!




Statusuri expresii nr.13:

-ai incercat sa fii siret cu mine dar te-am facut nod-




Statusuri expresii nr.14:

knd cnva iti da buzz inseamna ca te place... kaci altfel nu ar avea motiv :P




Statusuri expresii nr.15:

e superrr cand crezi k toti te iubesc,....da' e groaznic cand realizezi k multi te amagesc...




Statusuri expresii nr.16:

nu te gandi prea mult la viitor;....oricum, vine el singur!




Statusuri expresii nr.17:

la'so balta




Statusuri expresii nr.18:

[ .]punct de azi incep o viata 9 fara griji fara sentimente fara regrete:)




Statusuri expresii nr.19:

mama prostilor e mereu gravida=))




Statusuri expresii nr.20:

din salariul meu de caine am hranit un om c-o paine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu