Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Oglinda e cel mai bun prieten al omului...niciodata nu-tzi va rade in fatza atunci cand tu plangi.




Statusuri fitoase nr.2:

...shi nici dulcele nu-i atat de dulce daca nu gushti macar un strop de amar...




Statusuri fitoase nr.3:

Nu te sfii sa-ngenunchezi,.......iti creste stabilitatea!




Statusuri fitoase nr.4:

DND..........K-TZI DAU INC-O DATA EJEKT.....IN LIMBAJ PROPRIU......SI EFECT DIREKT!




Statusuri fitoase nr.5:

Daca ai un scop in viata, te lupti pentru el pana-n panzele albe; daca ai 1000 de incertitudini, cazi strivit sub ele .




Statusuri fitoase nr.6:

Am invatat k viata nu`i cum vrei u ci cum vrea Dumnezeu.../pt k el decide dak te mai poti ridiaca sa o iei de la capat




Statusuri fitoase nr.7:

lina de aur




Statusuri fitoase nr.8:

invidia e mare...nu t obosii s ma critici...critica ta ma lasa rece...




Statusuri fitoase nr.9:

Niciodata sa nu ai incredere in cel mai bun prieten...nu se stie cand vei avea de ajutor si iti va intoarce spatele...




Statusuri fitoase nr.10:

apara-te mai bine de prieteni decat de dusmani !




Statusuri fitoase nr.11:

Am inghitit greutati peste masura, dar sunt sigur ca o sa inghiti numai necazuri.




Statusuri fitoase nr.12:

...si mintea face muschi!




Statusuri fitoase nr.13:

Ai plecat din viata mea, ai ascultat lumea rea, nu ti-a pasat ca te-am iubit, inima tu mi-ai ranit, dar eu te iubesc, te iubesc, si mereu numai la tine ma gindesc; as vrea sa te uit dar nu pot, din inima sa te scot!

Vorbeste lumea de tine ca n-ai sa te intorci, ca ai plecat cu un alt baiat, mai frumos si mai bogat...




Statusuri fitoase nr.14:

A studia si a nu gandi este o risipa. A gandi si a nu studia este periculos.




Statusuri fitoase nr.15:

prostul... prost ramane, nu ai ce-i face, dar macar nu-l baga in seama :d




Statusuri fitoase nr.16:

greu,...da-n final am inteles k A FII BUN,.....E-UN LUCRU RAU!




Statusuri fitoase nr.17:

da buzz ca dau ig




Statusuri fitoase nr.18:

daca tu esti fericita,

atunci voi fii si eu;

...............

dar cum va fii oare de-acum incolo

daca in viata mea nu mai apare curcubeu...

cum sa suport prezentul

stiind ca motivul fericirii tale

nu sunt eu...




Statusuri fitoase nr.19:

Atat de proaste, aproape inculte..si totusi atat de multe:-j




Statusuri fitoase nr.20:

Prietenia-i un ocean,

Ce multi ar vrea sa-l treaca,

Dar,pana la celalat mal,

Majoritatea se ineaca......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu