Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Daca viata iti intoarce spatele...spune-i k are spate frumos,....da' din fatza arata shi mai bine!




Statusuri fitoase nr.2:

cine-i harnic si munceste are-un pic din ce-si doreste,

cine-i smecher nu se lasa, are tot ce vrea, nu-i pasa ;)))))




Statusuri fitoase nr.3:

Shi dak' teze bat la usha shi luni incepe shcoala,

E ca aminte sa-mi aduc k' iar m-apuka boala!




Statusuri fitoase nr.4:

Kum imi imaginez k’' o sa fiu?

Nu shtiu!......

Un mix intre ce sunt shi ceea ce voiam sa fiu!




Statusuri fitoase nr.5:

Am investit shy tymp shy nerv shy sentymente,....in prea multe banalitatzy curente!




Statusuri fitoase nr.6:

Secretul fericiri nu e sa faci ce iti place...ci sa iti placa ceea ce faci.

Cine rade la urma...Gandeste mai incet

Sunt trist caci am realizat ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi trece supararea

Cand stapanul nui acasa...sar pe geam si intru in casa

Aseara mi-am trimis ingerul sa te pazeasca,dar sa intors mai devreme,l-am intrebat de ce ,iar el a zis zambind ca un inger nu pazeste alt inger




Statusuri fitoase nr.7:

dak te nasti traiesti

dak traiesti iubesti

dak iubesti suferi

dak suferi te imbolnavesti

dak te-mbolnavesti mori

dak mori te uita




Statusuri fitoase nr.8:

Fa un bine, cat de des poti!......maine oricum vei fii uitat,....dar asta conteaza mai putin!




Statusuri fitoase nr.9:

Daka tot esty in viatza,...profyta de ea !




Statusuri fitoase nr.10:

Ma doare inima pt tine! ce sa-ti fac eu tie?




Statusuri fitoase nr.11:

PENTRU CEI CE MA URASC: VRETI SA MA COPIATI, N-O SA REUSITI NICI MACAR 3% .VRETI SA MA URATI, PROBLEMA VOASTRA! ASTA VA UREZ!




Statusuri fitoase nr.12:

:)):)):)) Esti atat de frumos !!!!!...Incat te comfund cu mosul din canalizare




Statusuri fitoase nr.13:

Decat sa mori electrocutat k pestele care inoata impotriva curentului,.... mai bine te lasi dus de val ! ;))




Statusuri fitoase nr.14:

Grija mare la cel kare te pune-n valoare;................ E UN

VANZATOR !




Statusuri fitoase nr.15:

cu bani poti cumpara medicii, dar nu poti cumpara viata!




Statusuri fitoase nr.16:

DND...gadil o musca rasfatata, asa ca-s ocupata!




Statusuri fitoase nr.17:

.....dar nu putem avea si-un ''chip frumos cu suflet bun''?...

....sau e vreo anomalie a firii ?




Statusuri fitoase nr.18:

Prietenii nu fac ''multi purici'' in prejma, pe cand dusmanii,

......''fac pui'' .




Statusuri fitoase nr.19:

Roaga-te sa AM noroc ,........ sh CEILALTI nu !




Statusuri fitoase nr.20:

nu stiti nik cand va dr0gati :P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu