Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Daca sufletul tau , e curat , lasa-l sa lumineze si pe altii!




Statusuri de viata nr.2:

Viata e ca un ocean...in care plangi de fiecare data cand esti singur...




Statusuri de viata nr.3:

daca esty pe invisible crezi ca esty interesant? oricum nu te cauta nimeni deci poti sa intry online sa te convingi=))




Statusuri de viata nr.4:

te iubesc neincetat




Statusuri de viata nr.5:

Sunt puternic,...pentru k am stiut sa pierd,....sa-mi sugrum vanitatea!




Statusuri de viata nr.6:

,,




Statusuri de viata nr.7:

ce sa fac,....vad shi eu lumea asha cum mi-ar place sa fie,.....oricum ea e cum e!




Statusuri de viata nr.8:

Nimeni nu te poate insela, ...dak ai incredere doar in tine.




Statusuri de viata nr.9:

foaie verde puisor, tu dai buzz eu dau ignor:d




Statusuri de viata nr.10:

te iubesc, te doresc, du-te la altu..... ca glumesc!




Statusuri de viata nr.11:

Cu totzii suntem oameni...si trecatori prin viatza... .

Daaa' nu totzi trecatorii sunt oameni!




Statusuri de viata nr.12:

hai cotnari sa ne traiesti ....hai cotnari ... esti regele !!!!hai cotnari:::=))




Statusuri de viata nr.13:

Intamplator,...... oricine poate iubi.




Statusuri de viata nr.14:

A spune ca ingerii nu exista pentru ca nu se vad e la fel de neintelept cu a spune ca florile nu exista fiindca.... nu raspund la ,,buna ziua'' .




Statusuri de viata nr.15:

iubirea nu tine cont nici de morala,....nici de varsta...




Statusuri de viata nr.16:

Parul destept paraseste capul prost.




Statusuri de viata nr.17:

draga mea sunt ocupat ma droghez si-s cu-n alt barbat:)):)):))




Statusuri de viata nr.18:

Cine nu stie ce-i pacatul, nu inseamna ca e sfant...




Statusuri de viata nr.19:

A nu se confunda managementul prost cu destinul!




Statusuri de viata nr.20:

Pumnul-partea de vorbire care muta falca dintr-o parte-n alta:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu