Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

de prietenie adevarata




Statusuri frumoase nr.2:

Pe ea o iubesti,....cu mine doar te distrezi;.....ash prefera invers...




Statusuri frumoase nr.3:

Всё бессмысленно там, где нет тебя!




Statusuri frumoase nr.4:

te iubesk an stil GABANA, esti mai dulce ca bomboana, iar atunci cand n-am ce face te iubesk in stil VERSACE




Statusuri frumoase nr.5:

te iubesc enorm:X:X...dar tu nu vrei sa ma crezi:X...te iubesc si imi este dor de tn:X..




Statusuri frumoase nr.6:

Ca te'am vazut e vina mea...Ca mi'ai placut e vina ta .....Ca te iubesc nu 'ma-ntreba...

Saruta'ma si vei afla...:X:X




Statusuri frumoase nr.7:

I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine… ”




Statusuri frumoase nr.8:

viata e frumoasa




Statusuri frumoase nr.9:

Dragoste la prima vedere...eu sincer chiar n-am mai vazut...sa iubesti cu atata putere din prima zi, de la inceput. Am stat o luna si nu stiu ce s-a intamplat ca mi-ai dat drumul din mana si te-ai dus,....ai plecat!




Statusuri frumoase nr.10:

esti acuzat de furt calificat.... acuzatia este ca mi-ai furat inima; pentru asta trebuie sa platesti, plata incepe de la 10 la 100 de sarutari,... ce zici scumpi, platesti sau imi dai inapoi inima????????




Statusuri frumoase nr.11:

Ti-ai dat ochii peste cap cand ai trecut pe langa mine...Ti-as fi dat si eu 2 peste cap ca sa stii ca mi-e bine fara tine!!!!!!




Statusuri frumoase nr.12:

Te-am uiBit DaR tU ti-aI BaTuT Joc de vIata Mea.

AcuM ca M-aI uItat Imi e Greu Fiindca aI facuT Un mare Pacat.:(




Statusuri frumoase nr.13:

VIATA ITI ADUCE SI FERICIRI SI BUCURII




Statusuri frumoase nr.14:

Mi-as da viata pt tn,

Te iubesc da' tu pe mine?....

Daca te-as pierde as muri,

Daca m-ai pierde n-ai simti




Statusuri frumoase nr.15:

TE IUBESC!




Statusuri frumoase nr.16:

stau cu o carte in mana si plang de dorul tau, ....saraca carte, cate secrete imi pastreaza .........dar daca spune, ii dau fok fiindca stie ca te iubesc doar pe tine




Statusuri frumoase nr.17:

... pentru a-þi plãcea,...musai sã guºti.




Statusuri frumoase nr.18:

as vrea sa ne iubim k doi nebuni... da' distanta nu nu lasa ;);)




Statusuri frumoase nr.19:

E prea sofisticata,...

Las-o frate,....k-i paguba curata!




Statusuri frumoase nr.20:

La umbra unui stejar sta Cristinel, militar in repaus 5 minute

pe Irina s-o sarute...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu