Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

trandafyr roshu batut

te yubesc sy te sarut,

nu yubesc pe orysycyne

te yubesc numa pe tn




Statusuri smechere nr.2:

Iti aduci aminte?

Ce frumos am petrecut! :):x .....

Imi spuneai sa fiu cuminte ...

Cand voiam sa te sarut:X




Statusuri smechere nr.3:

Te yubesk sarit-ar ochii pe peretii zugraviti si dada te prind cu alta eu te fac cartofi prajiti:)):D




Statusuri smechere nr.4:

Cel Mai Dureros Mod De A`ti Fi Dor De Cineva E Sa Stai Chiar Langa El, Stiind Ca Nu Il Poti Avea...




Statusuri smechere nr.5:

de dragoste




Statusuri smechere nr.6:

o stea cazuta...o lacrima pierduta...o inima uitata...o iubire adevarata...




Statusuri smechere nr.7:

te-am iubit ieri...azi nu te mai iubesc...maine te iubesk...dar poimaine du-te dracu k nu te mai iubesc:*:*:*...vot plizzz




Statusuri smechere nr.8:

chiar,...ce mi-ash mai putea dori,...cand te am langa mine in fiecare zi?

sa am pretentii sa ma mai si iubesti?




Statusuri smechere nr.9:

A iubi nu este acelasi lucru cu a glumi...cel ce iubeste sufera iar cel iubit isi bate joc.




Statusuri smechere nr.10:

cateodata viata e cruda si parsiva si te loveste cand nici nu te astepti...dar k prin minune tot ea iti mai ofera o sansa pe care trebuie sa o vezi si sa profiti de ea, sa nu o lasi sa treaca pe langa tine...ptr k nu se va mai intoarce niciodata si astfel vei ramane singur....iubirea e un lucru frumos, te hraneste si iti vindeca sufletul, doar ca trebuie sa o lasi sa se instaleze in sufletul tau si odata intrata acolo, esti dispus si capabil sa faci ce iti cere ea....si nu o faci din obligatie ci ptr faptul k asta simti sa faci si ca asa te simti si tu implinit,...dar cateodata din dorinta de a face totul bn si frumos gresesti si asa il ranesti si pe cel/cea de langa tn; dar toate astea le faci din iubire.Lumea nu crede k in viata exista si iubire neconditionata si daca vede un caz mai aparte de dragoste te judeca si o face intr-un fel atat de josnic incat simti k totul e pierdut, k nimik nu mai conteaza in viata decat persoana draga tie si ti-e frica sa nu o pierzi; poate faci lucruri pe care mai tarziu le regreti dar le faci din dragoste voind sa demonstrezi astfel iubirea ta; asa am patit si eu si acum nu stiu cum sa fac sa indrept lucrurile, cum sa il fac sa inteleaga ca eu il iubesc asa cum e si k nu ma joc cu el,chiar il iubesc in ciuda faptului k e diferit de mine si il iubesc cu adevarat si vreau sa-i demonstrez asta, dar nu stiu cum sa o fac fara sa il ranesc; sper sa gasesc o cale prin care sa ii arat asta si sa ma creada ca il iubesc mai mult decat viata mea,as face orice mi-ar cere el doar k sa il stiu pe el bn si fericit,mi-as sacrifica viata mea ptr el si stiu k si el ma iubeste dar ii e frica de iubire, ii e frica sa se lase iubit; sper sa il conving si sa il fac sa ii dispara aceasta teama si sa nu mai aibe indoieli in privinta mea




Statusuri smechere nr.11:

Tu crezi k te iubesc,doar din lipsa de ocupatzie?




Statusuri smechere nr.12:

Now we know who the sesnible one is here. Great post!




Statusuri smechere nr.13:

de dragoste




Statusuri smechere nr.14:

te iubesc




Statusuri smechere nr.15:

Esti totul pentru mn.. Esti prima mea iubire...




Statusuri smechere nr.16:

sunt 7 minuni pe lume tu esti a 8 minune




Statusuri smechere nr.17:

baiatul pe care l-am iubit, m-a parasit si eu tot pe el il voi iubi ca el mi-a daruit dragostea lui




Statusuri smechere nr.18:

Te iubesc pana la stele.....te iubesc dincolo de ele....te iubesc ata de mult,tu esti raiul pe Pamant:X




Statusuri smechere nr.19:

Tell me who you love to tell you who you are?




Statusuri smechere nr.20:

as vrea ca eu sa fiu un pom,... u sa fii crengile si sa te tin in brate pentru totdeauna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu