Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

``dOrM..ToTI dOrM``

__kNd am afLaT k Nu MaI eJtI__

**sI k La alTii lE tR bAnI sA tE sAlvEze**

``dAr Te-aU lAsat Sa moRi..:(``

__aM cAzUt iN umbRa sUflEtulUI mEo__

**dE aTUncI tOt cAutAndU-te pE tINe**

``ITi MaI sImt rAsuFlAreA...``

__sI inK pArfUmuL taU__

``perSiStA iNk iN miNteA mEa``




Statusuri iubire nr.2:

IuBirEa nU ArE NevOiE E eXPlIcAtiI IuBireA ARE NEvOIe DE RasPUnsUrI:}




Statusuri iubire nr.3:

o iubere adevarata nu se rupe nici odata.......... daca tu il iubesty si e ta va iubi pe tine iubeste acuma cat esty la varsta asta ca cand esty mare o sa zici ca as da timpul inapoi dar nu poti.....................:):):):):):)




Statusuri iubire nr.4:

daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa!




Statusuri iubire nr.5:

vreau ciocolata...ba no vreau inghetzata...ba no vreau vata d zahar....ba nooooo...te vreau p uh...pt ca nik nu este mai doolshe ca tine:X:X...te ubesk ulsuletssu meu doolshe:X




Statusuri iubire nr.6:

O dragste adevarata poate sa bata distanta , sa treaca prin timp si sa nu ia in seama varsta




Statusuri iubire nr.7:

printre stele....in visele mele....te astept in tacere.....in visele mele nu simt durere :X esti cu mn oriunde ma duc...eu te port in suflet si in gand cu tn nu mai plang :X




Statusuri iubire nr.8:

te iubesc.........................................160 de caractere.....deci de cate ori pot scrie te iubesc?




Statusuri iubire nr.9:

it's not about loving someone perfect...it's about loving someone imperfect perfectly




Statusuri iubire nr.10:

De-as avea o putere sa patrund in ochii tai

Sa-ti cunosc interiorul si-ale inimii batai

De-as fi mereu cu tine..de-ai fi mereu cu mine..




Statusuri iubire nr.11:

................................... te .......................... iubesc .................... mult ................... esti ....................... iubirea .................... mea!




Statusuri iubire nr.12:

daca ai fii o lacrima nu as plange niciodata de teama sa nu te pierd




Statusuri iubire nr.13:

i know.....i'm just dreaming....just crying....i can't do more because you close my door!!!! you let me die......i still love you.......and you know that!!!!! i'm still lost in u're eyes.....but you...can't see that......you can't feel that.......is my little secret.....




Statusuri iubire nr.14:

8 litere, 2 cuvinte, 1 singur inteles - Te Iubesc




Statusuri iubire nr.15:

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri iubire nr.16:

Imi pare rau ca ti-am facut mult rau, dar eu nu m-am pus in locul tau,... dar nu ma lasa ca pe un strain ca de tn tot apartin...pwwp by larry_kriss_yo




Statusuri iubire nr.17:

ma intorc mereu unde ne-am cunoscut, nici poza cu noi n-am putut s-o arunc, nici usa n-am inchis-o in urma ta, ca poate intr-o zi ai sa zambesty iar din ea (l1v1u) te iubesc enorm si te voi iubi pana......... cu dragoste catalina:*:*:8




Statusuri iubire nr.18:

Seara cand ma duc la culcare in gandul meu apari doar tu,

Iar ziua vin intr-o splendoare dar te vad cu alta

Si ma gandesc ca nu esti tu

Chiar daca m-ai inselat cu alta



Eu inca mai simt ceva pentru tine

Insa tu din viata mea pe veci vei disparea

Sa nu cumva sa uiti ce mi-ai facut tu mie

Dar sa stii eu pe tine te-am iubit cum nu te-a iubit ea.:(




Statusuri iubire nr.19:

vlad aciu o iubeste pe cristin




Statusuri iubire nr.20:

ca sa te iubeasca o fata, trebuie sa faci intai cunostinta cu ea si pe urma ii propui o intalnire; daca ea spune da asta inseamna ca e bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu