Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Fa-mi doamne aripi sa zbor pan l iubi-n dormitor,sa-i dau o gurita dulce k sa poata sa se culce.




Statusuri haioase nr.2:

Iubirea adevărată nu moare nicioadată în sufletul omului, ba îl însoţeşte şi dincolo, până în sânul nemărginirii...Dar iubirea nu poate prinde rădăcină în inima mânjită de ură.




Statusuri haioase nr.3:

Eu tE IuBeSc nUmAi Pe tInE,Tu eStI InImA dIn MinE,tE IuBeSc La nEbUnIe Si nU pOt StA fArA TiNe.




Statusuri haioase nr.4:

dragostea ityi da aripi...uityi de toate, numai de ea nu!..




Statusuri haioase nr.5:

Tu poti sa te-ndoiesti

de soare,

De focul ce scanteine in

stea,

De legile nemuritoare,

Dar nu si de .........

Iubirea mea




Statusuri haioase nr.6:

daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor la tine...atunci in curand nu ar mai fii stele pe cer




Statusuri haioase nr.7:

te iubesc in vis / te iubesc in scris




Statusuri haioase nr.8:

DoAr oChII tAi iMi ArAtA AdEvArUl CaNd Nu StIu Ce E cU MiNE ... CiNe SuNT ... OrIuNdE vOi Fi Eu ... StIu Ca VeI fI sI Tu ... Cu TiNe MeRg PaNa La CaPaT oRiCe Ar Fi ...”




Statusuri haioase nr.9:

offfffffffff viatza asta ............................ nu mai pot suferi atat ............................. a plecat cu alta ......... iar eu............................ eeeeeeeeee mai conteaza ce am facut am avut si io cativa da nu ca el numa una offffffffff dnd cas varza




Statusuri haioase nr.10:

cine iubeshte shi este iubit nu va mai fi niciodata acelashi om k inainte




Statusuri haioase nr.11:

urasc sa te iubesc..iubesc sa te urasc .. :P




Statusuri haioase nr.12:

Atunci cand in inima sa aprins focul,atunci d in suflet sa deschis speranta,atunci cand ai fluturi in stomac..nu ezita sa suni persoana iubita!!!




Statusuri haioase nr.13:

I hunt happiness.....on the Earth

Withoat afraid....just with you in my mind

The far hide memoryes

Dreams,tears and trusts in blushes

(Caut fericirea...pe pamant

Fara nici o teama...doar cu tine-n gand.

Departarea ascunde amintiri,

Vise,lacrimi si sperante in priviri...)




Statusuri haioase nr.14:

"[Daca ma-r intreba cineva inte viata sit tine,as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu] [:X] [:X:X]"




Statusuri haioase nr.15:

a fost si s`a terminat valurile nu fac decat sa risipeasca nisipul asa a fost si iubirea noastra mereu aceeasi mereu alta trebuie s`a plec e prea tarziu pentru noi eu nu mai am ce sa`ti ofer tu nu`mai ai ce sa`i dai te rog sa nu plangi intre noi au fost prea multe lacrimi




Statusuri haioase nr.16:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri haioase nr.17:

nU pLaNgE kA tE-aM iNsElAt......ZaMbEsTe Ka Te-Am CoMpArAt.....:D:D:D:X:*




Statusuri haioase nr.18:

Mi-as dori sa fiu raza d soare sa te pot privi mereu in ochi, s fiu o piktura d ploaie kre s cada p buzele tale sa te pot saruta makr pt o clipa si apoi sa ma preling p coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE!!TE IUBESC!!




Statusuri haioase nr.19:

Nu mai cred in povesti..nu mai cred in adevar?..nu mai cred nici macar in minciuni? parka cu fiecare zi sunt tot mai melancolica si ..parca ma narui in propriile mele ganduri triste si cu sperante fara rost.. tristetea ma domina si sunt din ce in ce mai slaba?. e o durere ascunsa a sufletului ..e o durere nestepanitoare insa nu si efemera.. tristetea e trecatoare asa cum e si fereicirea, insa amandoua fac parte din sufletul nostru pur.. sufletul poate zambii tot timpul daca stim cum sa-l deschidem..




Statusuri haioase nr.20:

ne-am jucat la carti iubirea,am pus pe masa amintirea,u pui uitarea,pun jos intrebarea dar u pui tacerea,ai castigat o carte, pun asul te iubesc tu ai asul care spune te-am iubit..:(:(:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu