Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie...




Statusuri pentru messenger nr.2:

un duh m`ia promis 3 dorintse:eu i`am spus k nu vreau 3 si nici makr 2,ci una singura:mi`as dori sa te am pe tine:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.3:

Ingeras scump si dulce

Pe toti cu farmec ii seduce

Baietii ii da pe spate

Orce poate




Statusuri pentru messenger nr.4:

“ ..rareori ne gandim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseste .. ”




Statusuri pentru messenger nr.5:

nui arata nici o data la persoana iubita cat o iubesti ca isi va bate joc de sentimentu tau..............:(:(:(




Statusuri pentru messenger nr.6:

o scoik de aur

e-n inima mea

si perla iubirii

se afla in ea

scoik s sparge

d stancile reci

dar perla iubirii

ramane pe veci




Statusuri pentru messenger nr.7:

o s-ai parte si de fapte nu doar de cuvinte…

orice ar fi voi fi aici mereu…

stii bine, te poti baza, ai sprijinul meu…




Statusuri pentru messenger nr.8:

” Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul… rasul, sa iubesti inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui care-ti tine loc de soare… “




Statusuri pentru messenger nr.9:

Nu mai stiu ce e cu mine...

Ma gandesc numai la tine...

Vreau sa fiu langa tine...

Desi nu stiu daca`i bine...!:X



BY T!nuTz@




Statusuri pentru messenger nr.10:

te simt aici >:D< chiar de ejti departe:-:D< dragoste:X:X:X doar o data shi ai sa intelegi kt de molt imi lipsesti :-




Statusuri pentru messenger nr.11:

daca cel drag te-a parasit

nu regreta nu te-a iubit

a fost un vis te-a inselat

nu-l regreta ca a plecat

se va intoarce intr-o zi

si din nou iti va vorbi

cu glasul lui tanguitor

nu-l asculta e inselator

iar daca tu-l vei asculta

de tine iar va profita

si tu din nou vei suferi

poate mai mult ca-n prima zi!!!




Statusuri pentru messenger nr.12:

am suferit....mii de lacrimi au curs pe obrajorii umezi.....erai o raza de soare in viata mea..erai tot ce imi doream...te'am pierdut ptr k am gresit.....:(




Statusuri pentru messenger nr.13:

te iubesc te doresc dute dracu ca glumesc;));)):X:X




Statusuri pentru messenger nr.14:

eu te iubesc dar cel mai rau este ca tu nu STII !!! si nu iti poti da seama de asta!!




Statusuri pentru messenger nr.15:

sunt stele care cad si totusi stralucesc si oameni care se despart chiar daca se iubesc




Statusuri pentru messenger nr.16:

He talks to me, I laugh cause it's just so funny

That I can't even see anyone when he's with me

He says he's so in love, he's finally got it right,

I wonder if he knows he's all I think about at night




Statusuri pentru messenger nr.17:

iubire,lasa'ma sa sper k ....intr-o zi curand te voi avea




Statusuri pentru messenger nr.18:

De ce exusta iubirea la prima vedere pentru ca eu te iubesc fara sa te vad




Statusuri pentru messenger nr.19:

dragostea care ti-o port ma doare,iar tu ma faci sa sufar cel mai tare...pt tn. dany de la aly sa jtii k t iubesk :*




Statusuri pentru messenger nr.20:

M-ai facut sa plang , m-am facut sa rad, oare chiar am tinut la tine...?? O lacrima se scurge pe fata mea plina de amintiri ....te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu