Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

zici ca golani nu au suflet zici ca ei nu iubesc zici k eu sunt golan si incerc mereu sa te amagesc zici ca nam inima ca-s gol pe interior ..dar stii golani au suflet si iubesc an felul lor:(:(.................by chryss_u96




Statusuri de prietenie nr.2:

Daca as fi o lacrima in ochii tai,as curge usor pe obraj,apoi pe nas,si pe urma pe gurita...Dar daca tu ai fii o lacrima in ochii mei ...Nu as mai PLANGE NICIODATA ...ca sa nu te PIERD !!! TE IUBESC MULT !!




Statusuri de prietenie nr.3:

La nastere EU si EAeram siamezi (aveam buzele lipite)




Statusuri de prietenie nr.4:

sunt frumoasa pt statusuri:*:*:*:**:




Statusuri de prietenie nr.5:

daka tot ma iubesti

dke`mi faci asta

Dka tot ma urasti dke`mi spui k ma ubejti

dka tu pe aia`o vrei

Uita`ma

Uita`ma




Statusuri de prietenie nr.6:

privirea mea nu sparge gheata........dar pe tine te face bucati;)




Statusuri de prietenie nr.7:

`~..Te IubEsK AtaT dE mUlt inKaT nU tE POt UiTA.

sTi Ka tE iUbESk muLt De ToT....

miAs dOry sA mA IUbESty SI Thu Asa CuM te iUbeSk Eu....

dAr..EStE iMpoSiBil PTr TN.....Ka Thu o IubeSty pe EA...

~`dC????`~:((:((:((:((:((




Statusuri de prietenie nr.8:

fARA tine noptile imi faci triste zilele... LAURA




Statusuri de prietenie nr.9:

nustiu cum poti sa uiti

acele clipe romantice

sa uit de mine

de dragostea noastra

sa uiti ca team iubit

sa uiti primul sarut

sa uiti cum neam cunoscut

cum poti sa uiti ochii ce teau fermecat

nu inteleg ,

de ce ai plekat?




Statusuri de prietenie nr.10:

felicitari lu' mama EA:dc? TU:ca te-a facut asa de frumoasa




Statusuri de prietenie nr.11:

dak as fi o pisicutza as iubi un motanel dar asa sunt o fetitza si ubesc un baietzel:d




Statusuri de prietenie nr.12:

il iubesc...m-a iubit...dar acum le iubeste pe altelee...:)):)):))




Statusuri de prietenie nr.13:

Unde esti,tu ploaie,vant, rascolind acest pamant, unde sunteti ,nori si stele, undea-ti dus visele mele?..




Statusuri de prietenie nr.14:

nu am crezut nici o clipa ca prima dragoste e o dezamagire...

acum ce ma fac eu?

cum daruiesc toata dragostea care o port in sufletu meu...?:(




Statusuri de prietenie nr.15:

Imi va fi dor...

Imi va fi rece...

Dar timpul nu va vindeca...

Ci doar va trece...




Statusuri de prietenie nr.16:

Sa stii ka te iert...nu vreau sa te pierd...si khiar de ma doare,iubirea-i mai mare...:P




Statusuri de prietenie nr.17:

Stinge lumina si Aprinde-ma!!!




Statusuri de prietenie nr.18:

iubeste-ma atunci knd merit cel mai putzin pt k at am cel ma.i mult nevoie




Statusuri de prietenie nr.19:

Te sarut in scris,

Te sarut in vis,

Te sarut in gand,

Dar pe buze cand?




Statusuri de prietenie nr.20:

daca as fi un ingeras te-as ocroti.....daca as fi un dracusor te-as ispiti......dar eu sunt doar un puisor ce iti spune somn usor:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu