Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

NIMENI nu-ți merită lacrimile !

Cine le-ar merita , nu te-ar face să plăngi .




Statusuri frumoase nr.2:

Iti trimit Tie prin luna SOMN USOR si NOAPTE BUNA... Dar pe o micuta stea SARUTURI din partea MEA..




Statusuri frumoase nr.3:

offf dc trebiu sa mi se intample chiar mie ....? imi pare rau de ziua cand te-am vazut ... :( privirea ta imi face mai mult rau de cat bine :( dc nu imi zici o data cu sinceritate ce simti pt mine dar nu te juca ca poate va veni si randu tau ;)




Statusuri frumoase nr.4:

esti cam prost asa ca te las...dar ei sunt mai draguti decat tine asa ca ue te parasesc pentru cei cu bun simt si cu noroc mai mult.......,,,,,dragutza fetita¨¨¨¨¨¨




Statusuri frumoase nr.5:

dc nu ma iubeste nimeni




Statusuri frumoase nr.6:

Am astept ziua in care sati spunt TE IUBESC!!!




Statusuri frumoase nr.7:

team iubit...mai mintit....am crezut in tn...tiai batuh joc de mn......am plans dupa tn.tu ai ras de mn...aq eu rad de tn k placgi dupa mn!de la andreea pt alex:*




Statusuri frumoase nr.8:

ALYN ma NUMESC pe MELYSA o IUBESC




Statusuri frumoase nr.9:

Y love you bYa :*:*:*:*:*




Statusuri frumoase nr.10:

azi de ziua ta iti trimit o floare si prin aceea floare o sa o parte din mine




Statusuri frumoase nr.11:

sarutama iubestema sh in brate strangema




Statusuri frumoase nr.12:

Eu te iubesc .. iar tu nu stii .. Cand vreau sa iti zik .. Tu nu ma lasi .. Iar knd vreau sa iti demonstrez .. Tu ma iei pe dinainte .. Si eu ma pierd un INIMA TA!!!:X:X:X:XLOOVE YOU !! by IoOoNuTzZzAAA Antal




Statusuri frumoase nr.13:

Daca dragosteea dispare ....viata mea na-re culoare...Ramai la mine-n suflet ...Ramai la mine-n gand si mai ales ...Ramai in sufletul meu :X:X




Statusuri frumoase nr.14:

Cateodata............mai tot timpul asa se intampla: o fata se indragosteste de un baiat mai mare de cat ea .....baiatul ii sp lucruri cum ar fii : "TE ASTEPT PANA LA 18 ANI" minciuna nu face decat sa apara interesat de tn dar nu este sau iti mai sp ''OK FAC CUM SP TU ....NU VOI MAI MERGE AKOLO AM SA TE ASCULT ITI PROMIT'' iarasi inca o minciuna si asa continua pana cand baiatul se plictiseste de fata si isi cauta alata sau mai simplu nu mai vrea sa se vada cu ea si pan la urama fata plange si sp de ce?? de ce ?? de ce??? dar va sp eu fetelor ori cat ati incerca sa uitati o persoana la care ati tinut nu se va putea asa de usor cel mai bn este sa il intrbati sau sa va cautati altu




Statusuri frumoase nr.15:

alo iubirea mea sunt la spital miau gasit cv dar nu te ingrijora ca nu vor reusi sa te scoata din inima mea :*:*:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:X:X:XTE IUBESC!!!de la KITTY pt spaniolul meu pt ROBERT:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri frumoase nr.16:

am tinut minte si primul sarut

si akm u spui sa'l uit

sper sal ti minte si u pe al meu

pt k asa am fost un inger

MeREu




Statusuri frumoase nr.17:

Poate uneori fac lucruri prostesti pe care le regret

Poate uneori as vrea sa uit de tot ce ma inconjoara si sa plec

Poate trecutul vine peste mine sh incearca sa ma depaseasca

Si ce daca ? poate vreau ca totul sa fie la fel

Poate vreau ca vantul sa treca si sa ma ia cu el

Sau sami ia toate aminitirile dureroase

Si sa vina zile senine

Fara durere…fara patimi

Tot ce este inocent sami fie redat din nou

Dar nu se poate sh nu mai vreau sa traiiesc in regrete sh ura

Asa ca asta este ultima data cand ma voi mai gandi la tine

Thu erai lumina cemi stralucea ziua

Credeam ca esti ca o stea picata din cer

Si ma va ajuta sami pun dorinta care imi va schimba viata

Dar uitate acum la amandoi….parca suntem niste straini

Cred ca sh strainii sar purta mai frumos cu mine decat ai facuto thu

Tiam spus toate secretele mele… acum le folosesti impotriva mea

Asta este viata mea ?

Asa trebuie sa mio petrec ?

Plangang sh sperand ca maine te intorci?

Nu…asta se va schimba…asta sa schimbat….

Acum altu este langa mine

Imi sterge lacrima

Imi insenineaza ziua

Imi fura sarutul

Imi aduce zambetul

Imi deschide ochii

Sper ca nu va fi o arma pentru a ma omori

Incet si lin asa cum ai facut-o thu

Dar ce sa zic…sunteti total diferiti

Thu imi ofileai ziua ,el moi inbunatateste

Tu ma urai…el ma iubeste

Asa ca poate ai fost o stea ce mia indeplinit dorinta

El este ce miam dorit nu thu

Asa cum am crezut demult

Asa ca as vrea sati mutumesc pentru ca

Acum sunt ceva diferit de ce stiai

Sunt inbunatatita…si am uitat de tot

Tot ce mia facut rau

E ceva nou pentru mine…sunt ceva nou

Alta care pe care nu o mai stii, sa o o poti manipula

Acum nu mai e cale de intoarcere nici macar pentru un minut

Asa ca uita tot ce sa intamplat

Vezi-ti de viata ta!




Statusuri frumoase nr.18:

Ceea ce simt petru tine..e mai mt decat un simplu [te iubesc]:(..pot spune ca sunt dependenta...[de un drog copilaresc]:(..




Statusuri frumoase nr.19:

nu pune la suflet repede deoarce te va durea mai tarziu pote baiatul respectiv isi ma bate joc de tine si tu pui suflet si mai incolo vei suferi...nici odata nu te arata la un baiat ca il iubesti pana nu se arata el si dupa aia poti si tu incetu cu incetu.daca crezi ca te iubeste foarte mul spunei sa te arate lumi si ii sti si tu prieteni daca nu te arata lumi poate ii ie rusine cu tine sau pote te iubeste din tot sufletul da tot rusine ii cu tine dar tu sa ii spuis sa nu faci gresala asa sa nu ii spui.as nu iubesti baiatul care iti spune vai ca imi iesti draga iubeste baiatul care iti sune cu lacrimi in ochi cad vati despartit ca tye iubeste din tot sufletul .in ziua de astazi sa nu ai incredere in nici un baiat deoarce la uni le trebuei si alceva nu numai iubire si alceva dar unuele fete poate nu vreau.sa tineti minte nu puneti repede la suflet




Statusuri frumoase nr.20:

dragoste si iubire ele sunt in sufletul meu...si sunt numai pentru tine...cat timp voi exista aceste sentimente nu se vor stinge niciodata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu