Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

besk :-*buzele tale:-*buzele mele:-* as vrea sa fiu o aripa din gandul tau... sa-ti sarut tacerea si sa-ti mangai singuratatea... daca nu te-as fi intalnit nu as fi stiut cine sunt...




Statusuri smechere nr.2:

Vreau diversitate;

Uita-ma'n noapte,.....

Lasa-ma'n ger ore de-asteptare,....

Sa dam sentimentelor culoare!




Statusuri smechere nr.3:

Cu VrAjEaLa sI TuPeU Te-aM FaCuT Sa fii Al MeW ..2 VorBe ..2 cUvvInTe sA Ma tii MiNte...!!! plz.vot ;);)




Statusuri smechere nr.4:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri smechere nr.5:

e poate frica ta de singuratate......sau poate ca mereu e zi dupa noapte:)




Statusuri smechere nr.6:

Ce tzy-e si cu viatza,…..

Un sir de mii si mii de poze,

In tot atatea doze,

De dragoste, tristetze shy regret,…

Shy toate oranduite mai mult ka perfekt




Statusuri smechere nr.7:

te iubesc




Statusuri smechere nr.8:

Am visat az-noapte ca m-ai parasit si cu alta fata tu te-ai intalnit.Te strigam dar u nu ma auzeai si cu ea in brate-n fata mea stateai




Statusuri smechere nr.9:

Sperante si-un abisss,……..atat s-a mai ales din al meu visss…




Statusuri smechere nr.10:

Cand gurita vei deschide

Amintirea sa citesti

Lasa-o lacrima sa cada

Ca sa stiu ca ma iubesti !




Statusuri smechere nr.11:

ce mult te iubesc elena




Statusuri smechere nr.12:

Nu`s facuta din zahar si dulceatza....ci din angeli shi geatza... :x:x:x




Statusuri smechere nr.13:

stau pe scaun, ma gandesc, cum sa fac sa te iubesc si cu gandul tot la tine s-a rupt scaunul cu mine?




Statusuri smechere nr.14:

Verde este iarba...pe care traiesc

Verzi sunt ochisorii...pe care-i iubesc




Statusuri smechere nr.15:

Esti un diavol deghizat,

Cu sufletul m-ai fermecat,

Dar mi-ai ucis zilele,

Zilele si noptile.

Mi-ai ucis si inimioara

In care ai intrat seara.

M-ai ucis cu sange rece

Fara sa-ti pese de mine,

Cu mine te sarutai

Dupa alta te uitai.

Dupa o ora sau doua,

Inima mi-ai frant in doua,

Tu in brate ma strangeai,

La alta nr cereai,

Numai la ea te uitai.

Din priviri o dezbracai .

Repede eu mi-am dat seama

Stii ca nu-mi place vrajeala,

Ca o proasta am riscat

Si de seama n-am bagat

Dup-o luma, doua, trei,

Am sa uit de ochii tai

Dupa mai cateva zile,

Promit c-am sa uit de tine,

Aatunci eu iti voi spune adio,pa pa iubire...,si nu-mi va fi dor de tine by diana_scumpik82 valcea 15 ani:(:(




Statusuri smechere nr.16:

eu sunt indragostita de tne, ce naiba mai caut eu dak uh ma iubesti? Atunci du-te drq de aici ca te iubesc,:))




Statusuri smechere nr.17:

te iubesc




Statusuri smechere nr.18:

Auzi...stii ceva, da' stii...??? Nu, ce?.....Aha....Nik Nik :x

:X :X Marusea




Statusuri smechere nr.19:

Multe cai ar fii spre inima ta,.....

dar nu stiu in ce directie as putea-o lua !




Statusuri smechere nr.20:

dak uh esti prost si nu observi sa stii k te yubesk chiar dak nu te inereseaza:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu