Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

atunci cand iubesti un baiat si el nu credee sau nu stie.. trateaza- cu indiferenta si sigur o sa vina la tine intrebandu-te "ce s-a intemplat cu tine" si atunci o sa ii para rau...




Statusuri de dragoste nr.2:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de dragoste nr.3:

...si ea soarele-l admira,o scanteie ce inspira poezia inimilor noastre:X




Statusuri de dragoste nr.4:

tzy-am spoos de-atatea ori k-my doresk altceva,

nu-tzy fa culcush in in viatza mea...




Statusuri de dragoste nr.5:

stau in pat cu cartea-n mana, mama krede k citesk, dar k ochii plini d lacrimi tot la tine ma gandesk




Statusuri de dragoste nr.6:

te iubesc




Statusuri de dragoste nr.7:

stii, am suferit prea mult...destul!!!!!!!!! gata cu sentimentele pentru tine, incep un nou capitol.




Statusuri de dragoste nr.8:

de dragoste




Statusuri de dragoste nr.9:

Nu te am decat pe tine

Si nimic nu imi doresc

Tu esti totul pt mine

Si pe tine te iubesc




Statusuri de dragoste nr.10:

daca-s fi o pisicuta as iubi un motanel dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel:*:*:X:X




Statusuri de dragoste nr.11:

t3 simt apr0ap3,t3 simt in n0apt3,d0ar p mn ma yubesti j la mn t gandesti... te yubesc !




Statusuri de dragoste nr.12:

Fetele iubesc sincer si curat..... si baietii le vor doar in pat ;)




Statusuri de dragoste nr.13:

ella




Statusuri de dragoste nr.14:

te iubesc in vis, te iubesc in scris, te iubesc mereu, pe cuvantul meu :X




Statusuri de dragoste nr.15:

te iubesc... te ador... ca pe-o roata de tractor




Statusuri de dragoste nr.16:

Sunt k un inger fara aripi....fara speranta si condamnat la suferinta si singuratate




Statusuri de dragoste nr.17:

te ibesk te doresk , nu shtiu kum sa-tzi spun altfel, ....kum sa fak sa ma crezi?




Statusuri de dragoste nr.18:

tB;x




Statusuri de dragoste nr.19:

te-am iubit, ne-am despartit, ai plecat si nimic altceva; acum plang dupa tine si mi-e tare dor de tine.




Statusuri de dragoste nr.20:

IUBIREA E TOT CE-MI DORESC SI IN FINAL E TOT CE SPER SA AM.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu