Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Hai, pa! Io tre sa plec...am intalnire cu un iubit pe net.....de fapt e un iubitel ....si eu mult ube la el:-*:-*:x




Statusuri de prietenie nr.2:

ma doare ca ma ignori...ma doare ca imi spui ca nu ma doare,.... ca esti un fraier ...si nu vezi in ochii mei cat de moolt TE IUBESC




Statusuri de prietenie nr.3:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.4:

♥♥♥♥un zambet inseamna mult mai mult decat o mie de cuvinte.....inima il simte, ai un vis, te ajut sa'l implinesti vei avea lumea daca ma iubesti...eu te astept mereu:X:X♥♥♥♥




Statusuri de prietenie nr.5:

.Nu o sa uit ceea ce sunt..O sa ajung ceea ce visez.O sa iubesc ce imi place.O sa uit ceea ce ma doare.Nu o sa iert ceea ce mi se greseste.O sa fiu buna cu cine merita si rea cu cine trebuie...:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.6:

am vrut sa strig dar nu am glas,

am vrut sa plek dar am ramas

am vrut din calea ta sa ma feresc

dar n-am putut ,...caci te iubesk




Statusuri de prietenie nr.7:

Imi place baiatu care se lasa greu . Pentru ca atunci cand se lasa face ce vreau eu ... !




Statusuri de prietenie nr.8:

Sa nu mai plang atunci cand inima ma doare,

Sa nu mai plang cand sufletul e trist si moare,

Sa tac atunci cand lacrimile vorbesc,

Ca trebuie sa ignor si trebuie sa traiesc:X::X




Statusuri de prietenie nr.9:

Ptr Florii :

La Multi Ani ! Azi e ziua ta ,pentru ca iti spun mereu "Nu Ma Uita !"




Statusuri de prietenie nr.10:

Triste




Statusuri de prietenie nr.11:

TbX Adyna::X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.12:

ma uit la luna , luna e superba , ma uit la tine :d si mai degraba ma uit la luna :))




Statusuri de prietenie nr.13:

Daca as fii o iepurica

As iubii un iepuras,

Dar pt ca sunt fetitza

Iubesc un baietas ..:X




Statusuri de prietenie nr.14:

Atunci cand ma voi marita, eu am sa-ti dau de stire, sa vii si tu la nunta mea sa vezi cine mi-e mire. La nunta mea cand vei veni sa nu te-nece plansul, ma voi uita in ochii tai si-am sa-l sarut pe dinsul..Fataua cand pe cap mi-o pun, tu sa te uiti la mine, doi ochi in lacrimi vei vedea ce te-au IUBIT pe tine ..Doi ochi ce-au plans de-atatea ori pentru iubirea ta, si chiar de tu i-ai parasit ei nu te vor uita.Si de-oi avea eu un baiat o sa-l numesc cu al tau NUME...macar cu-atat sa-mi amintesc, c-ai fost candva cu mine. Iar tu de ai avea o fata sa ai grija mult de ea, sa nu aiba aceeasi soarta ce am avut-o eu candva! Sa nu traiasca acele clipe ce le-am trait si eu candva!

de la NINKA din Moldova pentru Kolea PETROV..... l-am iubit enorm si-l mai iubesc, dar totul a ramas pe veci caci e imposibil de suportat gelozia, ura si invidia.




Statusuri de prietenie nr.15:

te iubesc asa cum numai eu stiu sa iubesc,...

sau,...cel putin acum asa gandesc




Statusuri de prietenie nr.16:

...esti ca luna care vegheaza naptea cerul...doar k u veghezi inima mea....o alinti knd e suparata...iubirea este un cadou primit de la acea persoana care iti zice:TE IUBESC knd simte acest lucru cu adevarat...iubirea trb pretuita pnt k in viata apare o singura persoana care intra in inima ta si nu mai poate sa iasa de acolo...pnt k fiecare inima are o portita care este inkisa cu lacatul..iar keia o poarta persoana iubitha..in inima lui...




Statusuri de prietenie nr.17:

te iubesc...rup din sufletul meu...vreau doar zambetul tau langa mine...eu te doresk in continuare si asa va fiii pana in ziua cand voi murii




Statusuri de prietenie nr.18:

IUBIREA_o durere,o lacrima , etc




Statusuri de prietenie nr.19:

mereu ma gandesc la tn...nu trece minut,nu trece secunda...dar oare u te gandesti asa de mult l mn???




Statusuri de prietenie nr.20:

Parfumul meu in bluza ta sh stilul meu in mintea ta,vei cauta PRIVIREA MEA in fiecare EA din viata ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu