Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

As vRea Sa tRaiESc si Sa Nu ImbaTraNesC As vRea Sa iUbeSc sI sa Uit Sa cResC...;x!!!







dati vot ..,Piky




Statusuri pentru messenger nr.2:

Cea mai mare greseala a mea,

A fost k te'am iertat atuncea!




Statusuri pentru messenger nr.3:

Iubirea-i o poveste

Iubirea-i o povara

Iubirea-i un sentiment

Ce te doboara!!




Statusuri pentru messenger nr.4:

TE IUBESC MULT MULT PUIU... SI MI-I DOR MEREU




Statusuri pentru messenger nr.5:

Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritor!!

te wbesc [adelyna] :X:X




Statusuri pentru messenger nr.6:

l-am IUBIT, l-am uimit, dar acum m-a parasit




Statusuri pentru messenger nr.7:

Succede nella vita amare con tutto il cuore, intensamente. Ma non puoi mai sapere che un amore così grande un giorno finirà, quando un amore comincia succede tutto in un attimo non ti rendi nemmeno conto e sei semplicemente felice, sembra che nel mondo siamo solo noi, ma non e così, e tanto bello amare e essere amato da persona che ami. Purtroppo le storie d'amore quelle vere che due persone si amano veramente sono poche e finiscano solo se qualcuno si mette in mezzo e cominciano a parlare male di uno e quel'altro, ce molta invidia che non possono vedere che sono felici. Purtroppo mi e successo a me sono passati 17 anni da quando mi sono innamorata e sono 14 da quando ci siamo lasciati. Ma io continuo ad amarlo come in primo giorno e forse anche di più anche se non so più niente di lui forse un giorno ritornerà da me perché anche lui mi amava tanto. E io l'ho ricevero con le braccia aperte perché l'ho amo più della mia vita e anche se ora sento che mi spengo piano piano perché mi manca da morire e mi manca averlo accanto a me., abbracciarlo forte baciarllo tanto tanto e dirgli a basa voce ti amo amore mio ti amo tantissimo. Mi manca tutto di lui. E io l'ho aspettero fino al ultimo giorno dalla mia vita. Ti Amo amore mio. Per M . P . Cristian. da Lily.




Statusuri pentru messenger nr.8:

te iubesc, te doresc si la tine ma gandesc




Statusuri pentru messenger nr.9:

de vei plange pt mine zi-mi sa plang si eu, de vei plange pt altu' iti doresc sa plangi mereu,.... te iubesc viatza mea, claudiu




Statusuri pentru messenger nr.10:

Nu iubi un BLOND ca este vagabont, iubeste un BRUNET ca e mai destept . :X:X




Statusuri pentru messenger nr.11:

cu ochii tai m-ai cucerit, si inima mi-a zambit; atunci cand ai venit, noapte buna ti-am soptit..... te iubesk botik!!!




Statusuri pentru messenger nr.12:

8 litere, 2 cuvinte ,un singur inteles:

te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.13:

.....te-as veghea noaptea cum vegheaza Luna Pamantul,

.....te-as mangaia cu privirea,far' sa-mi poti citi gandul,

si te-as urma........

fidelitatea cu care nisipul ia forma clepsidrei ar fii infima

dar,.....pot doar sa te astept;

si n-o spun doar sa-mi iasa rima!




Statusuri pentru messenger nr.14:

baetii cu ochi albastri




Statusuri pentru messenger nr.15:

dragostea e o sageata ce iti face rani de foc sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate joc




Statusuri pentru messenger nr.16:

Se intampla in viata sa iubesti dar sa fii ranit ... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta aratandu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta . Acum e tarziu, sa mai adaug cev.




Statusuri pentru messenger nr.17:

iubeste sa fi iubit




Statusuri pentru messenger nr.18:

te iubesc,... te-am iubit... du'te naibii ca vomit......

noaptea fara luna e ca un clopot ce nu suna si o noapte cu furtuna .



by stefania neagu va rogg vot plzz




Statusuri pentru messenger nr.19:

Люди уходят из моей жизни. люди вторгаются в мою жизнь. А я просто одеваю очки, вставляю наушники, пью кофе и живу дальше. И что важно - ровно дышу.




Statusuri pentru messenger nr.20:

am pastrat un trandafir la piept care nu s-a ofilit, iar akum scriu cu petalele sale ,,TE IUBESC'' pe pamantul inghetat de frig....iar dintr-o data iese o floare ca semn al iubirii noastre eterne:X:X:X:X:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu