Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

sunt forte misto




Statusuri de dragoste nr.2:

viata e un cadou frumos si unu de rahat

sa crezi ca te ridici atunci cand ai picat

sa crezi ca totu-i roz

fara nici un folos

iubesti pe cn nu trebuie

ai pe cn nu vrei

asa e ea, ne joaca feste

de parca`am fi intr`o poveste ..by elena




Statusuri de dragoste nr.3:

o scrisoare de iubire sa-mi trimiti ca amintire,

vreau sa o citesc plangand, dar sa adorm cu tn in gand

Pe o coala de hartie......deseneaza inima ta,.....

cat mi-e dor si incerc sa plang sa-mi sterg lacrima cu ea




Statusuri de dragoste nr.4:

coreea_love: dragostea e un sentiment pe care il descoperi pe parcursul vietii, dragostea e ceva ce nu se poate descrie in cuvinte in vorbe,ci doar prin ganduri care zboara libere catre o noua lume cand descopera acest sentiment;dragostea este ceva ce simti atunci cand nu sti ce se intampla cand persoana care e aleasa ta e langa tine.Te pierzi in cuvinte si ganduri si te gandesti cat de norocoasa esti atunci cand esti langa persoana iubita...




Statusuri de dragoste nr.5:

Poti sa treci prin foc,... daca iubesti nu te mai gandesti la nika!

Asa ca, mai bne sa ai iubit decat sa fii singura!




Statusuri de dragoste nr.6:

Am cautat in dictionar cuvantul IUBIRE

Nu l`am gasit :(

Am cautat in inima mea...

Si te`am gasit pe tine :) ! :X` .




Statusuri de dragoste nr.7:

te iubesc,... te doresc,...

hai lasa,.... ca mai si glumesc




Statusuri de dragoste nr.8:

imi spoi k sonth prea mika dar yo nu the intseleg shi itsi spon k vreau sa fiu a tha p veci:*:*:*:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.9:

M-am indragostit de tine

Nici nu stiu ce e cu mine

Esti in tot ceea ce fac

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitoasa..

As putea spune....copilaroasa

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti......

Cand ma voi maturiza...

Cu siguranta vei afla dorintza mea

........(Te iubesc)




Statusuri de dragoste nr.10:

in viata de toate inveti...sh mai greu,si mai usor...........numai dragostea se invata fara nici un profesor




Statusuri de dragoste nr.11:

Stau pe scaun ganditoare,

Si imi pun o intrebare:

Nu ma mai iubeste oare?

***vot va rog***




Statusuri de dragoste nr.12:

Te iubesc enorm

Te iubesc cand dorm

Te iubesc in vis

Te iubesc in scris

Te iubesc in plans

Te iubesc in ras

Te iubesc in mers

Te iubesc cand cresc

Te iubesc mereu

Pe cuvantul meu....




Statusuri de dragoste nr.13:

LOVE

L=LUMINILE

O=ORASULUI

V=VEGHEAZA

E=ETERN




Statusuri de dragoste nr.14:

iubi :| ce sa zic, m-am indragostit de un baiat dar la inceput nu eram prea interesata de el iar akum el e totul pentru mine :X intre noi e 6 ani diferentza este dar nu conteaza :|:-j nu vreau sa-l pierd :|:( uneori ma gandesc ca vreau sa imbatranesc alaturi de el, sa am o familie cu el ; sper sa mi se indeplineasca visul !!!

Te iubesc,...:X!!! fetelor va recomand sa nu va uitati niciodata la frumusetzea unui baiat ci la suflett !!!! iubirea nu se arata prin vorbe si prin fapteee!!!!!! un vott plss :*

ANDRAAAA si CATAAA!!




Statusuri de dragoste nr.15:

BA, NU DERANJA CA TE BIB SI TEE BIB A DOUA OARA \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\




Statusuri de dragoste nr.16:

stau si citesc, nici un rand nu nimeresc,...k la tn ma gandesc...




Statusuri de dragoste nr.17:

toti baietii stiu sa cucereasca o fata dar nici unu nu stie sa o tina aproape




Statusuri de dragoste nr.18:

Stau pe scaun si privesc

La altii cum se iubesc!

Stau pe ganduri neincetat,

Meriti tu sa fii iertat? :((((




Statusuri de dragoste nr.19:

iubirea mea pentru tine e k universul..........asa kum universul e infinit in timp si spatiu la fel si iubirea mea e infinita in timp si spatiu..............te iubesk!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de dragoste nr.20:

Te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu