Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

te iubesc ........ te doresc .... doamne ce ma fac ca fara tine nu pot sa traiesc!!!!!!




Statusuri haioase nr.2:

Cand privesc spre cer chipul tau il zaresc in pustiu

Incet incerc sa ma ascund,e prea tarziu

Totu-n jurul meu se afla in trecut

Eu te-am iubit tu n-ai stiut

Te ube Cristi




Statusuri haioase nr.3:

dak totul in viata ar fi may usor de realizat,dak nu am may sufery dyn dragoste,dak trecutul ar fi may usor de uytat.poate k ar fi fost may usor sa incerk sa iubesk din nou,sa cred in dragostea adevarata.




Statusuri haioase nr.4:

Te iubesc chiar daca inima imi spune nu....Esti viata mea .si ai sa ramai in ea...Te iubesc




Statusuri haioase nr.5:

e rau sa iubesti si cel mai greu e la despartire knd persoana iubita nu iti aude inima cum plange doar iti vede chipul si zice neinteresat "asta e...soarta" si stai asa privind in uitare, incerci sa lasi totul deoparte dar nu poti pt ca el e acolo:X




Statusuri haioase nr.6:

Dragostea este o poveste straveche, dar care este totdeauna noua.




Statusuri haioase nr.7:

AM VRUT S PLEK DAR AM RAMAS AM VRUT SA STRIG DAR N-AVEAM GLAS AM VRUT DIN KALEA TA SA MA FERESC DAR N-AM PUTUT DEKAT S T IUBESK :*:*




Statusuri haioase nr.8:

am mandat pe inima ta,iar procesul va avea loc in pat..... neprezentarea se plateste cu sex,de la 3 la 5 ore.ce zici?te prezinti sau executi pedeapsa?????




Statusuri haioase nr.9:

daca suferi din dragoste ... aduti aminte de cine depinde viata ta(de persoana iubita ;) ) :X:X:X




Statusuri haioase nr.10:

Prea dulce ca sa fiu light




Statusuri haioase nr.11:

NO money

NO school

NO job

NO PROBLEM!




Statusuri haioase nr.12:

dak nu eu atunci cn ar da viatza pt tn cred ca as muri de n-ai fi u .....sti cum sa te porti cu mn knd mie rau u ma faci bn chipul tau mi-alina sufletul..!:Xte ubesc guritza:*




Statusuri haioase nr.13:

sufletulul meu...te iubesc cel mai enorm...u esti viata mea...T3 IUB35C,ingerashul meu iubie..!!!:*:*:*:X:X>:D




Statusuri haioase nr.14:

am invatzat ceva...in viatza...iubirea inseamna doar durere, si lacrimi




Statusuri haioase nr.15:

....::::eu sunt o fereasta deschisa ptr zborul viselor noastre , te iubesc pana la doamne doamne si inapoi , o lume in kre ne iubim si tu o stii , mai ma vrei iar eu te privesc si nu imi ajunge, te simt si nu ma satur , te am si te mai vreau. Te IuBeSc :X ::::....




Statusuri haioase nr.16:

m-am indragostit de tine, s-a intamplat cva q me inima mea peste noapte s-a impartit p jumatate




Statusuri haioase nr.17:

privesc spre cer .....lacrimi curg ...si tu le prinzi ......le aduni pe toate ...le pastrezi ......e tii undeva in inimioara ta ....le tii ascunse le tii numai pentru tine .......bine ai venit in viata mea .......iubire mik :*




Statusuri haioase nr.18:

Daca cineva va bate la poarta sufletului tau sa-i spui ca usa e incuiata iar cheia o am doar eu!!




Statusuri haioase nr.19:

vreau sa raman in lumea ta plina de iubire




Statusuri haioase nr.20:

Ma dor ochii ptr ca nu te pot vedea, bratele-mi sunt goale pt. ca nu te pot inbratisa, buzele-mi sunt reci ca nu te pot saruta, inima mi se frange ca nu esti a mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu