Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

nu iubi un fotbalist ca e tare egoist, dupa ce l-ai sarutat si-a luat mingea si- a plecat




Statusuri smechere nr.2:

Iubeste, zambeste

Si traieste

Fiecare clipa cum doreste

Plange, suspina

Viata se`nvarte`n

Jurul ei ca o bila .



El canta, descanta

Dar nu face

Vreo` izbanda.

Se joaca, glumeste

Minte apoi clipeste

Cum sa te`n crezi

In asemenea persoane ?




Statusuri smechere nr.3:

de ce plangi daca nu ma iubesti?!ba ma vrei...ba ma alungi nu stii cat ma ranesti...te iubesc:((:((:((:((:((




Statusuri smechere nr.4:

La inceput credeam k este o gluma, dar acum cred k ste visul ce mi s-a implinit... de ce ai plk dn viatza mea, ...acum este totul pustiu... te iubesk papusha tha ...




Statusuri smechere nr.5:

puneti mha sh voi sts interesante k astea toate sunt pliktisitoare




Statusuri smechere nr.6:

Ma iei de mana....eu iti zambesc!

Ma iei de mana....si te iubesc.




Statusuri smechere nr.7:

De ce a trebuit sa ma indragostesc de tine alexandru???? Si oare de ce u nu imi arati ce simti pt mn ...in felul asta nu o sa ajungem nicaieri !!!!!!




Statusuri smechere nr.8:

Daca baiatul drag te-a parasit, nu regreta, nu te-a iubit, a fost un prost, te-a inselat; nu regreta ca a plecat, dar intr-o zi el va veni si tu din nou ii vezi zambi; cu glasul lui fermecator nu-l asculta, e inselator si de il vei asculta el din nou iar va pleca si tu din nou vei suferi cum ai facut si in prima zi...va continua




Statusuri smechere nr.9:

daca cineva va bate la poarta sufletului tau, sa-i spui ca e-ncuiata si cheia am luat-o eu..




Statusuri smechere nr.10:

mi-e dor de glasul tau sa-mi spuna te iubesc,mi-e dor vocea ta sa-mi spuna te doresc mi-e dor de tine....




Statusuri smechere nr.11:

dak teai certat cu prietena ta el sati fie alatiri




Statusuri smechere nr.12:

prostul




Statusuri smechere nr.13:

De-ar fi lacrimile perle

Sh suspinele petale

Ash plange sh-ash suspina

Doar pentruh iubirea tha...:X:X:X




Statusuri smechere nr.14:

seara te vad pe stele,seara de vad pe luna,seara te vad pe cer,dar mai duta dreaq-ului din fata mea!!!>:P




Statusuri smechere nr.15:

iubirea e un sarpe ce musk neincetat o inima de fata si una de baiat...de la denisa pt flaviuss...




Statusuri smechere nr.16:

Nu spune iubit la orice tampit!!!




Statusuri smechere nr.17:

Intr-un cer cu norii, un singur soare peste mii de flori, mii de iluzii intr-o singura minte,sh o mie de sensuri in doua cuvinte:TE IUBESK!




Statusuri smechere nr.18:

Am prins un inamic...cu numele de pupic...e mort dupa buzele tale...de nu le saruta moare!!!




Statusuri smechere nr.19:

Ceea-ceti scriu nu sunt cuvinte.sunt bucati de suflet si minte caci dragostea nu se scrie se simte




Statusuri smechere nr.20:

daca n-a stiut sa ma aprecieze pt cea-ce am fost...nu ar fi stiut sa ma aprecieze pt cea-ce urma sa devin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu