Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

In viatza exista mereu si a doua sansa ,......Dak ai daruit a doua sansa .....stii cu adevarat ce este iubirea .....




Statusuri frumoase nr.2:

iubesk soarele dar razele lui ma ard

renunt

iubesk apa dar are valuri prea mari

renunt

te iubesk PE TINE

LA TINE NURENUNT




Statusuri frumoase nr.3:

dana te iubesc esti tot ce am mai scump te iubesc si te voi iubi




Statusuri frumoase nr.4:

ceaa dintii dragoste ramine mereu neuitata]




Statusuri frumoase nr.5:

suferinta




Statusuri frumoase nr.6:

mi-e dor de tine si de iubirea ta

mi-e dor de tine si de buzele tale

mi-e dor sa ne imbratisam

si sa iubim dulcea noastra nepasare




Statusuri frumoase nr.7:

AzI cU gAnDu La Uh NiKi La TeZa N'aM sCrIs BiNe...Ci In Lok De AtRiBuT eO aM sCrIs Sa Te SaRuT....




Statusuri frumoase nr.8:

ma plimb pe malul marii in amurul serii esti aici.dar nu cu mine.te vad esti ku ea o tii de talie.o saruti.treci pe langa mine nu ma vezi.imi curglacrimile pe obraz in amurgul serii,in lumina lunii.ma gandesj la tine ma gandesk la noi,ma gandesk sh plang…te vreau din nou!!

BY YO!! nagi:X




Statusuri frumoase nr.9:

iubirea m-a gasit.......nu o cauta....lasa sa te gaseasca ea pe tn......




Statusuri frumoase nr.10:

Consumul excesiv de fasole dauneaza grav sanatati celor din jurul tau




Statusuri frumoase nr.11:

Sunt barfita ptr iubirea ce ti-o port




Statusuri frumoase nr.12:

te iubesc razvan:X:X




Statusuri frumoase nr.13:

nu o sa te uit nu vreau nu pot uh pt mne esti k un antidot(innocente_kid_98)




Statusuri frumoase nr.14:

sa iubesti e bine,

dar sa sti pe cn.

sa nu spui iubit

la orice tampit.:x:x:x




Statusuri frumoase nr.15:

I'm not a perfect girl..

Sometimes i have a broken heart and maybe some days nothing goes right...

But when i think about it and take a step back i remembre haw amazing life truly is and that maybe, yust maybe i like being um perfect!!!




Statusuri frumoase nr.16:

Te simt aproape,

Si vine Noaptea

Totul tremura

Deoarece Dragostea reinvie//




Statusuri frumoase nr.17:

iubirea = dorinta,pasiune,placere,gelozie,prostie,dragoste,atractie, sw33td3m0n




Statusuri frumoase nr.18:

Clipele petrecute cu tine

iubitu/a mea/meu

O sa-mi amintesc toata viatza mea

De multe ori eu ti-am gresit

Dar de mine tu nu te-ai indoit



Si sper ca asta nu se va schimba

Cand noi doi pe drumuri diferite vom pleca

Sper sa vorbim si sa nu uitam

Ce-am fost odata si o sa fim

ACEASTA IUBIRE ESTE SCRISA PRINTR-O

POEZIE




Statusuri frumoase nr.19:

Va IuBeSc Pe ToTi




Statusuri frumoase nr.20:

de ce ai plecat, te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu