Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Inca mai astept sa imi dai un semn si poate ...o sa inteleg,gandurile tale ...toate...nu-mi trecea prin gand,cand te-am vazut plecand,ca ai sa ma parasesti.nu mai pot sa dorm si ma-ntreb in miez de noapte,dac-ai sa mai vi?dar ma tem ca nu se poate.si mi-e tare dor,si nu-mi e usor,ma simt de parca am sa mor.unde esti,unde esti,unde te-ai ascuns?tacerea ta ma doare...eu te strig,tu m-auzi ,nu-mi raspunzi si sufletul meu moare...si nu ma doare faptul ca m-ai parasit,cat ma doare gandul pt cine ai facut-o...pt o iubire imposibila..-de la mn pt...un anume DAN




Statusuri pentru messenger nr.2:

DnD...ma bat cu mata...:))




Statusuri pentru messenger nr.3:

te ubesk...sa nu uiti asta nici odata




Statusuri pentru messenger nr.4:

am sa plek tu ma vei uita dar in inima mea esty doar tu iubyrea mea




Statusuri pentru messenger nr.5:

dragostea nu se scrie pe o coala de hartie ci pe-o inima curata




Statusuri pentru messenger nr.6:

Baieti noi vin fetele frumoase cad in bratele lor si se formeaza un cuplu frumos




Statusuri pentru messenger nr.7:

te iubesc mult se stie el cn:X:X:X:x




Statusuri pentru messenger nr.8:

orice iubire are nevoie de tine




Statusuri pentru messenger nr.9:

io t iub tu m. iub....




Statusuri pentru messenger nr.10:

Ingeras din cer picat,ochii tai m-au fermecat,dintr-o singura privire,s-a ales a mea yubyre,VOCEA DEZMINTE DAR INIMA NU MINTE.TE YUBESC:*:*:x:x




Statusuri pentru messenger nr.11:

suntem impreuna ne iubim...nimeni si nmk nu ne poate despartii......nici chiar mii de kilometri.:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.12:

vreau sa plang si pe tine sa te uit,sa uit tot ce-a fost frumos ca nu mai are nici un rost




Statusuri pentru messenger nr.13:

eu is viatza ta si daca ati vorbeste inima atunci e timpul




Statusuri pentru messenger nr.14:

mam gandit azi ce sa fac maine si cum sa imi petrec poimaine si dute naibii..




Statusuri pentru messenger nr.15:

Imi pare rau c-am fost a ta, Inima ta nu ma merita, Plangeam dupa iubirea ta. IMi pare rau c-ai fost a mea, De mult te-am scos din gandul meu, Ma doare ca nu m-ai crezut, E prea traziu, tu m-ai pierdut




Statusuri pentru messenger nr.16:

t-arzania

e-ste



i-nsula

u-nde

b-arcile

e-terne

s-osesc

c-urand




Statusuri pentru messenger nr.17:

Te iubesc` !!




Statusuri pentru messenger nr.18:

Te iubesc si as vrea ca tot ce ating sa fie format din atomii tai si ca totul sa fie ca in lumea ta!!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Nu ai crezut ca ma vei iubi , Nu ai crezut ca te voi iubi , dar acuma suntem impreuna si nimeni si nimik nu ne poate desparti. De la Andy pt. Elena




Statusuri pentru messenger nr.20:

haujjk kssss=naa astai vaitza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu