Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

te iubesc la nebunie

ca pe-un tort, pe farfurie

te-as manca cu lingurita

si ti-as saruta gurita by ***dEa***




Statusuri pentru facebook nr.2:

Team iubit este trecut:-*Te iubesc este prezentul:-*Viitorul ce va fi:-*Te iubesc pan oi muri:-*




Statusuri pentru facebook nr.3:

indragostit




Statusuri pentru facebook nr.4:

you arE mY LiTTLe prinCe ;D .




Statusuri pentru facebook nr.5:

in dragoste nu e bine sa fii corect niciodata !




Statusuri pentru facebook nr.6:

pe o pasare ıti trimit un sarut iar prin acest status un vis placut




Statusuri pentru facebook nr.7:

te iubesc dar nu ma crezi scoate inima si vazi fara inima deas fi tot pe tine teas iubi




Statusuri pentru facebook nr.8:

:-*




Statusuri pentru facebook nr.9:

Mereu am vrut mai mult dar nu totul pe lumea asta e RoZzzZZzz deci multZumestete k ce ai altZy nu au nici atat saw potZi spune k esty fericit atunci cand ai prietenii langa tne si Adevaratzi prietenii sunt adevarate minuni:):):)




Statusuri pentru facebook nr.10:

Tu iubito...Nu am cuvinte sa te descriu...Te vreau aproape, sa te strang in brate, sa te sarut, sati spun atat: Tu esti dragostea mea. Tu vrei sa fi a mea??




Statusuri pentru facebook nr.11:

,,ADIO"i-o vorba scurta Dar e dureroasa Deci nu-ti spun,,ADIO" Ci : ,, LA REVEDERE"




Statusuri pentru facebook nr.12:

dragostea invingfe toate obstacolele este o pasare dulce careia nu-i poti rezista!!!




Statusuri pentru facebook nr.13:

te doresc te vreau esti totul pt mn nu teasi da niciodata esti aerul meu




Statusuri pentru facebook nr.14:

IuBiReA MeA EjTy NuMaI Uh :x




Statusuri pentru facebook nr.15:

te iubesc iubitu meu si nu te voi uita niciodata




Statusuri pentru facebook nr.16:

totul a inceput intr-o zi in care team intalnit era o zi cu soare der ziua in cacre neam despartit a fost cea mai urata zi din viata mea




Statusuri pentru facebook nr.17:

te iubesk cit pe shaful meu de lukru care imi spune fiecare data deceai venit la lukru ?




Statusuri pentru facebook nr.18:

iubesk un baiat chipes, si nu pot sa-mi iau gandul de la el




Statusuri pentru facebook nr.19:

dragutze




Statusuri pentru facebook nr.20:

Surdul vorbeste mai tare decat cel ce aude si prostul discuta mai mult decat cel intelept.by Gaby S;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu