Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

grea e viatza si pustie cind te caci si nai hirtie




Statusuri haioase nr.2:

te iubesk an stil fitzos:**:** pe sistem perikulor;):):)




Statusuri haioase nr.3:

“Si poate ca ma doare Ca prietenele`mi zic ''uite,vezi? esti proasta fata:|..Daca tu nu`l cauti,el nu te cauta.”




Statusuri haioase nr.4:

Femeia e un inger cu o aripa, la fel ca si barbatul. Cand femeia si baratul se unesc, devin un singur suflet...baby lor se naste cu 2 aripi....dar le are pana la 5 ani cat inca e copil ca dupa invata prosti ii scapa o aripa.....:)




Statusuri haioase nr.5:

tu nu ai vrut sa fi al meu chiar daca esti aproape




Statusuri haioase nr.6:

Pê Dê rOst

Am Invatzat :D

Fiê kre gRê§êSâla :->

Dâr Cu rO§T ;)

Am Invatzat :x

Sâ n`am Inimâ gOalâ :x




Statusuri haioase nr.7:

nu incetezi niciodata sa iubesti o persoana

inveti doar sa traiesti fara ea

ji orikat de grea viatza ti s`ar parea

o sa te obisnuiesti fara iubirea taX(




Statusuri haioase nr.8:

Am invatat ca dintr'o relatie nu ramai cu nimikh...doar cu amintiri ce vor durea mereu..jhi poate o fotografie




Statusuri haioase nr.9:

O Iubesc :x Si EA ! Stie Asta ׃╳ Traiesc Pt Ea :x !




Statusuri haioase nr.10:

te iubesc iubi sh aqm tiai dat seamna k imi vb k vb reci




Statusuri haioase nr.11:

Invat sa inving lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare ..  !Pentru ca oricat as plange lumea nu se opreste in loc pentru durerea mea !Am invatat sa visez ..dar in acelasi timp sa tin ochii deschisi pentru ca relitatea nu este atat de frumoasa pe cat pare … !Am invatat ca iubind cu adevarat si avand langa tine persoana iubita poti sa treci mai usor peste momentele grele si poti zambi dar uneori poti sa sa fi ranita de cel care tia fost alaturi pana in acel moment ..din diferite fleacuri pe care uni nu le inteleg.. iar daca nu inteleg aceste lucruri ..asta inseamna ca nu ne inteleg pe noi..pe noi cei care iubim ..sau pe noi cei care suferim din dragoste...Si noi unori nu o mai intelegem ..De ce ?...Pentru ca sunt momente in care ne intrebam ..De ce eu ?...De ce sa sufar din cauza unora care nu le pasa.. care chiar se joaca cu iubirea . ;;..Iar in iubire din pacate nu exista reguli pentru a putea tine cont de ele !.. ??!!Atunci nu mai intelegem nimic din cauza suferintei pe care o purtam asupra noastra ..Am vrea sa trecem peste asta ..Dar nu putem asa usor ..nu e usor sa treci peste acele momente care te-au legat de persoana respectiva …Acele momente petrecute alaturi de el ;..Care sunt foarte greu de uitat .. !Iar cel mai greu este sa te obinuesti cu ideea ca Sa terminat !:(..Si ca acele momente no sa se intoarca niciodata !..Dar cu toate acestea …Am invatat sa nu cer de la viata decat ..cat mi-a fost dat ..Pentru ca oricat mi-as dori sa am ceva . ..uneori nu mi se poate oferi .. !Am invatat sa cred in mine si sa fiu tare in unele momente ale vietii..pentru ca fara incredere nu poti sa treci peste toate obstacolele de care te lovesti in viata . ;!Am invatat sa Sa nu am incredere in toata lumea …Pentru ca iti vrea doar raul ..  !!Am invatat ca ascultand de sfaturile celor apropiati adica al prietenilor ..treci mai usor peste greutati ….pentru ca un prieten adevarat este acela ce iti da un sfat atunci cand ti-e greu si care si care iti este aproape .. nu acel ce iti intoarce spatele ! Am invatat ca oricat as plange si as suferi ..Nu se va schimba nimic din ceea ce a fost pana acum ! By Ralluk !!




Statusuri haioase nr.12:

Ca tem vazut e vina mea.Ca team placut e vina ta.Ca te ibesc nu ma intreba sarutama si vei vedea.




Statusuri haioase nr.13:

E un pic ciudat cum oare.. Fara el ziua n`are culoare.. Si intr`o clipa cu un simplu zambet.. Schimba viata ta :x




Statusuri haioase nr.14:

cand eram fetita mica imi doream o papusica dar acum ca sunt mai mare imi doresc o sarutate




Statusuri haioase nr.15:

as vrea sa fiu in tine ...in inma si sufletul tau...ptr totdeauna.....sa mor....si sa revin la viata in tine!!!te iubesc mai presus de toate chiar si de proptia-mi viata!!!!!




Statusuri haioase nr.16:

In urma anilor ce trec se scurge fericirea dar daca o intelegi usor ramai cu amintirea




Statusuri haioase nr.17:

te besk..mult b3b3...te ador...:X:X:X




Statusuri haioase nr.18:

Cand iti va fi dor de mine.....Shi nu ma poti vedea......Citeste aceste randuri........Scrise doar de mana mea.....by FeTiTa DuLcE




Statusuri haioase nr.19:

iubeste shi vei fi iubit




Statusuri haioase nr.20:

te iubescc enorm.....:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu