Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Te iubesk si te voi iuby mereu pana moartea va calca pe chipul meu




Statusuri iubire nr.2:

status de dragoste




Statusuri iubire nr.3:

te iubesccccccccccccccccccccccc




Statusuri iubire nr.4:

Nu mai stiu ce se intampla cu mine dece oare sunt asa ametita decand teai despartit de mine vreau o noua viata langa o Iubire care ma iubeste nu ma lasa si pleaca dece oare mi-ai facut viata amara dece mai ales sa iti bagi joc de mine sti cand supar eu acum? Nu asa ca nu mai ma loa cu vrajala ca nu tine cu mine mai te iubesc si acum da sunt o proasta acum stiu ce sa fac sa iti dau Ig




Statusuri iubire nr.5:

dak te-ai bloca cu mine in baie ce ai face...1.o simpla conversatzie....2.dragoste....3.te-ai saruta cu mn.....4.ai face cunostintza.......5.ai face dush........6.ai face sex.......




Statusuri iubire nr.6:

te yubesc atat de mooolt incat n-am cuvinte sa iti zik




Statusuri iubire nr.7:

imi esti ceia ce am dorit....esti viata si sufletul meu...te ador mult ......te iubesc nespus!




Statusuri iubire nr.8:

As vrea sa fiu o stea...o stea cazatoare sa cad in inima ta :x:x




Statusuri iubire nr.9:

dragostea e doar o tarfa ..... mereu tre sa ne indragostim de cn nu trebuie ? mereu tre sa suferim?......te iubesc mirel tbx mutl :X:X




Statusuri iubire nr.10:

Te iubesk...in still Kabana k esti dulke ca bomboana,Te iubesk.. in still Armani ca sa moara toti dusmani




Statusuri iubire nr.11:

te-ncurci cu cine te joci te impiedici si cazi




Statusuri iubire nr.12:

Ah pwpateas pe guritza ca sa fim pereche fitza Uh ai buzele criminale marius cand te saruta moare :X :* Johnny_reparu My ID




Statusuri iubire nr.13:

te iubesk dar u nu stiii ce simt eu pentru tien pt c u nu stii ce simt eu pentru tien c eu te iubesk dar u nu stii c eu te iubesk fiind c u nu stii




Statusuri iubire nr.14:

dragostea e ca si o floare

te pisi pe ea si moare




Statusuri iubire nr.15:

Il iubesc si ma iubesc.....Sunt viata lui si ma IUBESTE....:x




Statusuri iubire nr.16:

esti frumoasa k zambila cocosata ,ca camila,ai paru ca coada vaci cand te vad ma apuca draci




Statusuri iubire nr.17:

nu-i spune iubit la orice tampit:d




Statusuri iubire nr.18:

Te iubesc Era scris pe cer dar un nor mia luat gandul Te iubesc am scris pe pamant unde il vei saruta si vei ramane cu el in gand Te iubesc am scris pe Buzele mele si doar sarutul tau il poate sterge




Statusuri iubire nr.19:

Eu nu as trai fara tine

Esti marea mea iubire a mea

Nu stiu ce ar ajunge din mine

Dak na-i mai fi al meu




Statusuri iubire nr.20:

imi cade o lacrima pe obraz si nustiu ce e cu mine dar un singur lucru stiu mie tare do0r de tine :x...mai bn mor decat sa traiesc degeaba..;-j:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu