Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

pt tn as renunta la orce pe lumea asta as vrea sa fim undeva numai noi2 sa ne iubim :X:x sa nu mai intervina nimeni intre noi te iubesk mlt




Statusuri iubire nr.2:

tecu




Statusuri iubire nr.3:

ma doare-n pula




Statusuri iubire nr.4:

huiduie




Statusuri iubire nr.5:

..Cine Te Iubeste [Te Cauta]...Cine Te Vrea [Iti Spune]...Cui Ii Este Dor De Tine [Te Suna]...Cine Nu [Nu]...! clar




Statusuri iubire nr.6:

te iubesc si nu ma uita




Statusuri iubire nr.7:

SuNt NeBuNa Ji ImI PlAcE...Te IuBesC Ji Nu Ai Ce-Mi FaCe...by andra...




Statusuri iubire nr.8:

Ma gandeam ca ma voi gandi sa ma gandesc la tine




Statusuri iubire nr.9:

te iubesc este prezentul.....te.am iubit este trecutul....viitorul ce va veni.....TE IUBESC,TE VOI IUBI!!!




Statusuri iubire nr.10:

ejty ubyrea vietzii mele ceai cazut de printree stele ai venit mai mangaiat pe guritza mai pwpat Ai plekt incetisor te iubesk si te ador :x :x :-* :-*




Statusuri iubire nr.11:

Ma respecti..te respect..ma iei la vrajala..te iau la vrajala..ma ataci..ma apar..ma uresti..nu te urasc..stii dc??pt k ceea ce pe tine te caracterizeaza pe mn nu ma defineste...




Statusuri iubire nr.12:

"Magica" e viata..."magic"esti si tu...

dar eu sunt reala,nu sunt cum vrei tu...

Nu mai visa si vino in lumea mea...

... by kitty4u_eu...




Statusuri iubire nr.13:

crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec odata




Statusuri iubire nr.14:

as vrea sa te ating dar nu pot as vrea sa te sarut dar nu pot as vrea sa te imbratisez dar nu pot as vrea sa-mi sari in brate dar nu sari la mn ci la alta as vrea sa fi al meu dar esti a EI




Statusuri iubire nr.15:

Nu uita..eu te voi ..iuby mereu:)




Statusuri iubire nr.16:

imi frangi inima si apoi incerci sa imi spui scuze.....iar eu te refuz




Statusuri iubire nr.17:

o mie de stele pe cerul




Statusuri iubire nr.18:

Unii au spus k stau doar din umor... altii au spus k totu`i trecator:X insa ei au reusit sa dovedeasca' k dragostea din ei mereu o sa straluceasca!




Statusuri iubire nr.19:

Astazi a trecut o zi din viatza mea.Care inca mai rezista inka doua minute Dar daqa te qrabesti ajungi sa ma salvezi.Shi daca chiar nu ati pasa.Sa ingheti in cub de qhiata*




Statusuri iubire nr.20:

Si azi e zi ,si mioane voi zambi chiar daca mie greu voi zambi mereu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu