Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

M-ai invatat sa te respect numai pe tine

Am invatat ca fara tine nu mi-e chiar bn

Ca sunt o fata rea asta o sti prea bn

Dar fata asta rea te iubeste doar pe tine!!!




Statusuri de iubire nr.2:

Vorbesc cu el,

dar te am în gând pe tine.

Îl ating pe el,

dar te simt pe tine.

Îl sărut pe el

Gândindu-mă că te sărut pe tine.

M-am cuplat cu el

ca să te uit pe tine.

Cu toate astea...

Nu-l iubesc pe el,

Te iubesc pe tine!!!




Statusuri de iubire nr.3:

prea multe tarfe prea putine virgine




Statusuri de iubire nr.4:

se intampla ceva cu mine: de la un tp ma gandesc la un baiat kre nu ma stie...care nu m-a vz niciodata,la care nu pot spera...il visez,este mereu in mintea mea sh nu il pot scoate...IL IUBESC! dar...pt el nu exist...:((:((




Statusuri de iubire nr.5:

Tot ce e frumos trece..

O umbra imi acopera sufletul si e rece.

Totul din jur imi pare vechi si-n acelasi timp, intunecat..

.Pentru ca de acum, totul e schimbat!

Un zambet ce mi-e greu sa-l daruiesc..

Doar o clipa as vrea sa-l pretuiesti! Iar cand ploaia calda pe buze-ti va cadea,

Sopteste-ti in sinea ta ca niciodata nu te vei schimba!!!

Petale uscate, ofilite sunt asezate-n gradina ta..

Lacrimile mele n-au fost indeajunse pentru a le proteja.

Ele au rasarit de nicaieri.

Au inflorit odata cu iubirea ta.

In fiecare moment ele zambeau..pareau atat de fericite..

Si asta pentru ca aveau un motiv pentru a trai!

Dar acum ca totul s-a schimbat,

Ele-si pleaca podoaba catre intunecatul Pamant

Vrand sa uite...

Din momentul in care focul din inima ta s-a stins,

Nu a mai existat o alta cale..

Nu-mi ramane decat amintirea visurilor tale..

Doar atat si un simplu "Ramas Bun!"..

Doar atat, la sfarsit de drum...




Statusuri de iubire nr.6:

te sarut este trecutu te iubesc este prezentu..viitoru ce va fi te iubesc pano-i muri




Statusuri de iubire nr.7:

tbx:Xadi




Statusuri de iubire nr.8:

nu iubi un fotbalist ca e lucru foartetrist cand tie dragostea mai dulce isi ia mingea si se duce=)):))




Statusuri de iubire nr.9:

nu iubi baiatul ce te face sa suferi dar iubestel pe cel ce te ace sa zimbesti




Statusuri de iubire nr.10:

ochii mei stralucesc atunci cand te privesc pe tine...in ei se regaseste iubirea pierduta de lungul anilor ce au trecut in vant...gandestete la mine atunci cand tie greu...atunci cand inima iti plange....si atunci cand nu mai poti spune nimanui TE IUBESC!!!




Statusuri de iubire nr.11:

sexy




Statusuri de iubire nr.12:

te iubesk ady rusu d l cosmyna




Statusuri de iubire nr.13:

il iubesti dar nu recunosti te iubeste dar nu recunoaste




Statusuri de iubire nr.14:

stii k te ibesc :X.. asa ca te voi iubi pana cand voi muri shi dincolo de rai:X deci :X te:X iu:Xbe:Xsc:X. bitzu meu mik shi scumpik:X:*




Statusuri de iubire nr.15:

٩(-̮̮̃-̃)۶




Statusuri de iubire nr.16:

Operatia a reusit, doctorii mi-au scos tot ce am simtit pt tine...!!!




Statusuri de iubire nr.17:

Si stiu ca de azi e un nou inceput...inchid ochii si incerc sa te uit...ii deschid si parca te privesc...iar imi zambesti si simt ca ma topesc...si te urasc....dar dinou ii inchid...si tu incepi sa razi...ma intorc cu spatele si incerc sa fug...dar tu ma urmaresti ca o umbra...te simt...ma atingi usor pe umar...ma prinzi in brate si imi soptesti:"te vreau acum,crede-ma te iubesc!"...ma inrosesc si simt ca radiez...risc sa te cred...deschid ochii...si te pierd!




Statusuri de iubire nr.18:

nu iubi baieti frumosi

ca sunt tare mincinosi

dupa ce te-au srutat

,,ceao bambita si-au plecat




Statusuri de iubire nr.19:

te iubesc ca un tort in farfuriu , tea-s manca cu lingurita si tias saruta gurita




Statusuri de iubire nr.20:

Daca cineva iti spune"TE YUBESC"sa-i spui ca minte _ _ _ cati iubirea nu se spune ci se simte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu