Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

mai mult k me t v iubi doar kn v putea s skrie p soare q un kub d gheatza!!t iubesk ingerasul mew!




Statusuri iubire nr.2:

era odata o fata cam de cl a 5a si un baiat de cl a7a baiatu a avum parte de multa dragoste din partea fetei dar baiatu a profitat dupa o perioada baiatu a parasito pe fata dar tot el a regretat k noa lui prietena la parasit si sa intors la cealalta dar nu la primit ... va urma (fata avea alt prieten )




Statusuri iubire nr.3:

te iubec




Statusuri iubire nr.4:

trandafir rosu deschis te iubeste cine a scris sia as ruga ca cititoruu sa iubeasca scriitoru




Statusuri iubire nr.5:

vrei sati pun o intrere : facem schimb de inimioare io iti dau inima mea iar tu pe a ta jumate mie jumate tie dor pentru noi sa fie




Statusuri iubire nr.6:

de iubesc te doresc dute dracu ca glumesc




Statusuri iubire nr.7:

mata sa cada dupa scara ;)




Statusuri iubire nr.8:

iubita mea ,uneori ma uit la tine si as vrea sa descompun in atomi componnti si fiecare atom din mine sa vina sa smulga un atom din tine si sa danseze un tango al pasiuni in iubirea care ne inconjoara ,inainte sa te recompuna atom cu atom in finta perfecta care esti si pe care o iubesc




Statusuri iubire nr.9:

nu iubi cand esti asa iubeste cand esti cu capul in norii ,norii sunt plini de ploaie ploaie este ploioasaaa ke sa faki




Statusuri iubire nr.10:

iubirea re logica......




Statusuri iubire nr.11:

sufletu ma doare atuncı cınd tu nu estı lınga mıne




Statusuri iubire nr.12:

As vrea ca in fiecare dimineata sa ma trezesca vocea ta ... sa-ti pot fi mereu alaturi si sa stiu ca ti-e bine langa mine. Sa stii cat de mult te iubesc si te-am iubit mereu..Sa se termine o data aceasta dragoste in secret, daca intr-adevar exista si s-o putem transforma impreuna in ceva real si frumos! Azi poate ca am fost fericita deoarece printre primele cuvinte auzite s-au strecurat si cateva soapte de-ale tale...Soapte poate neinsemnate pt altii dar cu o enorma importanta pt mine. Te astept de prea mult timp. Astept sa-ti spun un secret pe care nu stiu daca esti pregatit sa-l asculti... e ceva ce vine direct din suflet..ceva ce nu mi-a fost dictat decat de propria mea inima..Si nu imi pasa daca tu ma consideri o nebuna.. Nu-mi pasa pt ca stiu.. Am devenit nebuna doar din cauza ta si ma simt bine stiind ca in sfarsit pot afirma asta! Poate ca nebuna dupa tine sau parfumul tau .. Nebuna dupa tot ce te reprezinta.. O nebuna care nu stie cum sau cu ce sa te convinga ca doar pt ea, Tu esti perfectiunea!




Statusuri iubire nr.13:

La poarta sufletului tau nimeni sa nu bata

Caci cheia am luato eu, si poarta-i incuiata




Statusuri iubire nr.14:

te iubesc te doresc iubirea mea ti-o daruiesc .




Statusuri iubire nr.15:

intr-o zi am fost la prietena mea alina k sa ii cer un sfat despre iubitul meu. el era acolo...cu fratele alinei.(eu habar nu aveam k era acolo). alina ma intrebat dak il iubesc iar eu am rsp...dak as spune k nu as minti...dak as spune k da as face la fel...dar u sti k o parte din mine e la el...dar el nikieri. iar el a venit la mn si ma luat in brate...dar eu iam sp...TE IUBESC! eshtz cel mai minunat lucru kre mi sa intamplat in viata asta dar...va trebui sa renunt la tn ptr k alina te iubeste. iar pe obrazul lui a curs o lacrima si a sp...imi dau viata ptr tn...te iubesc. dar eu iam sp ADIO si am plekt. ptr ultm oara el ma luat de mana si mia sp...knd o sa iubeshty pe cnv vreodata cu adevarat sa iti amintesti de mn si de kt rau mi ai facut. adio dragostea mea!




Statusuri iubire nr.16:

nu te deranja sal faci pe cel care nu te iubeste sa te iubeasca ca e doar un timp perdut si nu capeti nimic mai ales ce ai perdut




Statusuri iubire nr.17:

te iubesc, te ador dute draku ca-i ignor




Statusuri iubire nr.18:

nu iubi baiat brunet

k are in piept magnet

pieptul lui magnetizat

te atrage drept in pat




Statusuri iubire nr.19:

stand si privind stele ..gandindu`ma la tine ..me`am dat seama cata iubire exista intre noi




Statusuri iubire nr.20:

“~ Atmosfera e ciudata cand bei apa plata :x :-? ~”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu