Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Din tot ceea ce iti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat!




Statusuri smechere nr.2:

iubire




Statusuri smechere nr.3:

de dragoste




Statusuri smechere nr.4:

te iubesc....ma iubesti...atunci dece nu suntem impreuna?:((




Statusuri smechere nr.5:

Ochi mei sunt plini de lacrimi cand la tine ma gandesc, sufletul imi arde tare, eu pe tine te doresc. te iubesc mult ursuletzu meu




Statusuri smechere nr.6:

TE IUBESC.




Statusuri smechere nr.7:

amintirea nu se scrie pe o foaie de hrtie dar se scrie pe-o gurita la o tinara fetita




Statusuri smechere nr.8:

nujtiu nmk stiu doar k te iubesk :X:X:te iubesc eugen :X




Statusuri smechere nr.9:

Vreau sa-ati spun 2 cuvinte Te Iubesc... (bY Ionela)




Statusuri smechere nr.10:

Iubitule te iubec si te ador din tot sufletu




Statusuri smechere nr.11:

Buna ziua, va trimitem acest mesaj in speranta ca poate va intereseaza un traffic analytics, este vorba de www.WTStats.com.

Putem sa oferim urmatoarele:

Complet gratuit!

Nu avem reclame ascunse in codul de tracking.

Statistici in timp real. Traficul este monitorizat in fiecare secunda.

Statistici organizate pe perioade de timp: zile, stapamani, luni.

Statistici legate de referreri.

Statistici despre browserele folosite de catre vizitatori.

Statistici despre sistemul de operare folosit de vizitatori.

Detalii despre rezolutiile folosite de catre vizitatori, de adancimea culorilor, de extensiile browserului si altele.

Fara limitari de date. Nu vom sterge sau limita niciodata statisticile dumneavoastra.

100% Privat. Pretuim intimitatea dumneavoastra, de aceea statisticile pot fi facute private.

demo: wtstats.com/stats/wtstats




Statusuri smechere nr.12:

eu te iubesc

poate tu....nu

eu m-am indragostit...

de tine...

de cand te-am vazut..



am intrebat pe cneva

dak esti de treaba

sh mi-a raspuns nu...



asa ca....mi-am facut curaj

si am intrat in vorba cu tine

m-ai intrebat daca reau sa fiu cu tine..

am raspuns afirmativ

si acm imi spui iubire



am aflat ca esti de treaba

si am incredere in tine

nu te voi insela vreodata

si cred ca nici tu pe mine....




Statusuri smechere nr.13:

Sunt o floare ratacita

sunt o inima ranita

Sunt o stea ce te priveste

Sunt fata ce te iubeste




Statusuri smechere nr.14:

in viata chiar daca esti nevoit sa urmezi un alt drum niciodata sa nu uiti pe cine ai iubit cu adevarat




Statusuri smechere nr.15:

The Besk Mult :* :* :*




Statusuri smechere nr.16:

ubeste baiatul kare te iubeste




Statusuri smechere nr.17:

sa-ti fie rusine




Statusuri smechere nr.18:

in iubesc pe bogdan si in vine sa il sarut




Statusuri smechere nr.19:

Si de-ar fi sa mor...sa ma innalt la cer...

Fi fericit!Zambeste!...mai ai un inger..

...by kitty4u_eu...




Statusuri smechere nr.20:

Nu iubi cand ejty elava k nop faci nmk in teza .Stai cu ochii pe peretii sh cu gandul la baietii :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu