Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

-Stii ce face un vierme in stomacul unei capre?

-....?

-Ce,..nu stii?

-...??

-Wauuu, ce slab esti,....chiar nu stii?

-???

-Hai k nu te mai fierb atata,....da' nu te superi, nu?

-Nu!

-Se joaca cu nervii tai!!!




Statusuri noi 2011 nr.2:

mereu, mereu vrei altceva....

cat crezi ca-tzi mai merge asha?....

s-or termina si fraierii care sa creada in "dragostea "ta!




Statusuri noi 2011 nr.3:

Anu' asta Mos Craciun n-o sa mai vina....c-a murit .....!

Si stii de ce?

A murit de ras cand i-ai spus c-ai fost cuminte in prima jumatate de an.....




Statusuri noi 2011 nr.4:

1-Trebuie sa iti zic un secret…citeste 5

2-Esti grabit?…citeste 8

3-Esti foarte curios, nu-i asa?..citeste 9

4-Deci e asa….cred k e mai bine sa citesti 16

5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17

6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16

7-Iti povestesc,dar…citeste 2

8-E asa de simplu…asa k citeste 4

9-Nu fii nervos,e simplu…citeste 18

10-Inka nu, dar citeste 19

11-Ai obosit? relaxeaza-te…citeste 13

12-Deci am zis k….citeste 3

13-Esti foarte aproape de a afla…citeste 20

14-Psiu!!!Ai un profil super tare!

15-Esti nervos?…citeste 6

16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?….citeste 12

17-Ah!!!Mi-e rusine….citeste 7

18-Nu stiu dak o sa intelegi….citeste 10

19-Citeste 11 cu calm si o sa stii…

20-Acuma iti povestesc..citeste 14,

dar foarte incet....ok?




Statusuri noi 2011 nr.5:

Doi tractorişti pe câmp la semănat, scot pita, slana, bat o ceapă de roata de la tractor şi se pun sa mănânce. Vine şeful turbat de nervi şi îi întreabă:

- Voi de ce nu semănaţi?

Unu dintre ei răspunde:

- Păi nu suntem fraţi!




Statusuri noi 2011 nr.6:

prostii,....cum poti crede k "toate trec cu timpul"....

cand nimic nu se amelioreaza cu varsta...




Statusuri noi 2011 nr.7:

n-ai tupeu sa ma saruti ca am buzele prea dulci




Statusuri noi 2011 nr.8:

Ce,.....lady Gaga e moft pe langa freza shi tzinuta ta!!!




Statusuri noi 2011 nr.9:

DND dau branza la mous




Statusuri noi 2011 nr.10:

of... iubirea asta cand o vezi iti vine sa ......




Statusuri noi 2011 nr.11:

A.B.C= alcoolul bucuria copilului:))




Statusuri noi 2011 nr.12:

Unde-i unu nu-i putere la butoiul plin cu bere ,unde-s multi puterea creste si butoiul se goleste.




Statusuri noi 2011 nr.13:

Mi-e dor de tine,de noptile cand ma culcam cu tine,... draga mea pijama.




Statusuri noi 2011 nr.14:

parca ne stim de undeva,...

faceam naveta din rural cu stopu' ...

acum,....din dreapta in X6

nu stii ce-i ala, "mopu' "..




Statusuri noi 2011 nr.15:

Dupa atatea incercari shi reexaminari,

din Scoala Vietzii m-au exmatriculat

Iar Eu, cu-n aer de aristocrat,

i-am salutat...si-n graba am plecat .




Statusuri noi 2011 nr.16:

am vrajeala necesara pentru orice domnisoara...




Statusuri noi 2011 nr.17:

Hey, youÂ’re the goto expert. Thanks for hanging out here.




Statusuri noi 2011 nr.18:

What a joy to find someone else who thinks this way




Statusuri noi 2011 nr.19:

ToTi sUfErA De JMECHERIE, FITZE SI TALENT dar nu sant niki pe sfert ceea ce se cred a fii . by crisha ptr toti care sufera de ei =)))




Statusuri noi 2011 nr.20:

Stii cum e la noi in scoala?

Doamne feri k n-o fii boala:

Tocilarii stau si-ngtit...

Restu', ...nu se compromit,

Nu-nghit ce altzii au spus

Privesc cu tupeu de sus.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu