Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

i wanna take you away... let's escape into the music... dj let it play... i just can't refuse it, like the way u do this... please don't stop the music.....




Statusuri pentru facebook nr.2:

fu*king words fu*king kinds of thinks.....fu*king days..........fu*king ways.....al the thiks are fu*king!! i like that!




Statusuri pentru facebook nr.3:

sap la trifoi....




Statusuri pentru facebook nr.4:

У меня все будет как в сказке!!!Меня победит ДОБРО!!!




Statusuri pentru facebook nr.5:

daca as fi o porumbita as iubi un porumbel dar asa sunt o fetita si iubesk un baietel




Statusuri pentru facebook nr.6:

ne-am indragostit ce dracu eo de tn uh de altu




Statusuri pentru facebook nr.7:

Sa fii PutErNiC iNsEaMnA Sa rAdIeZi dE FeRiCiRe AtUnCi cAnD EsTi Trist !!!!! bby cristyna_95




Statusuri pentru facebook nr.8:

eu sunt vacă stau legată şi manînc lapte cu ciocolata ti esti bou sugi pula la ecou




Statusuri pentru facebook nr.9:

aud un sunet




Statusuri pentru facebook nr.10:

Live to feel...Live to hear...Feel what you hear :X:X:X




Statusuri pentru facebook nr.11:

O privire si te`am dat gata...

Ti`am luat mintzile tzi s`a pus pata...

Peste tot ma vezi numai pe mine

Peste tot te vad numai pe tine:X:X




Statusuri pentru facebook nr.12:

Sunt un vip ....sunt un star.....sunt printesa nr°1....




Statusuri pentru facebook nr.13:

Cred ca ochii mei sunt lipiti de sani tai!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.14:

BRAVO ai castigat 5.000.000 euro.Suma se va descarca acum : 99,99% pana cand suma se va descarca in contul dv




Statusuri pentru facebook nr.15:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine fac un loc si pentru tine




Statusuri pentru facebook nr.16:

u esti mika mea sperantza fara taze si mustatza si knd vad a ta privire incep puradei sa strige , moi dodolino cinei fata k deja mia cazut fatza si dodolino ia raspun e o fata oarecare ce se fute in parkare si incepe sa se futa pana ajunge aschiutza FiniSh a draqu inspiratzie nu mia dat si mie pace




Statusuri pentru facebook nr.17:

Beti, mancati....p***a mea eu platesc ! :(




Statusuri pentru facebook nr.18:

imi esti un cumnat dar sameni cu un cacat




Statusuri pentru facebook nr.19:

Mi-ai furat inima dar nu-i nimik mai am alta acasa in frifider!!!!...;))




Statusuri pentru facebook nr.20:

Ai terminat de vorbit sa shtiu dak mai dorm?:|



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu