Statusuri:pentru facebook

Statusuri de iubire nr.1:

EU IUBESC PE TOATA LUMEA...DAR ODATA AM IUBIT O PIATRA




Statusuri de iubire nr.2:

ingeras din cer picat ochii tai mau fermecat dintr-o singura privire ma-m indragostit de tn te iubesk :**:*:*:*:*:*:*:*




Statusuri de iubire nr.3:

iubeste baiatul care tea iubit de prima oara




Statusuri de iubire nr.4:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine am un loc si pentru tine




Statusuri de iubire nr.5:

vreau o viatza noua nu suport pe starda mia sa ploua te iubesk te doresc date draqu k glumesc




Statusuri de iubire nr.6:

pt diana...te iubesc!!!!!! de la eddy.




Statusuri de iubire nr.7:

nu combina laxativele cu bere cand dai proba orala...ca o sa te gandesti profund sa te caci in ea de scoala...




Statusuri de iubire nr.8:

cand sorele apune incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la tn .




Statusuri de iubire nr.9:

cu culorile ochilor




Statusuri de iubire nr.10:

e distanta mare de la mine pan` la tine...da asta nu inseamna k nu te pot yuby... ejthy departe dar tot timpul in mintea mea vei fi...te iubesc mult cristi dar tu nu stii..nu spun nimanui doar inimei mele ce tot timpul plange si suspina :-




Statusuri de iubire nr.11:

Daca te trezesti intr-o noapte intr-o camera plina cu sange,nu te speria k esty intr-un loc sigur in inima mea!!!




Statusuri de iubire nr.12:

Lavinia




Statusuri de iubire nr.13:

n'ai tupeu sa te-ndragostesti de mn:>:>:>




Statusuri de iubire nr.14:

Minti ieftin si prost,Iti stiu replicile p d rost.C urmeaza sa spui iti zic eu dinainte mereu ai incercat sa ma faci din cuvinte.Am fost si voi ramane aceiasi fata cuminte q ganduri rele in minte..”




Statusuri de iubire nr.15:

te urasc dar te iubesc....




Statusuri de iubire nr.16:

am crezut k e bine sa te iert am trecut cu vederea n-am putut sa te cert,am sperat k te vei schimba candva akm imi spui k iubesti pe altcineva




Statusuri de iubire nr.17:

nu uita eu ti-am dat dragostea mea si tu pe a ta .asa ca hai sa ne iubim




Statusuri de iubire nr.18:

rau sa suferi din iubire dar orice ai face roata se intoarce!!!!




Statusuri de iubire nr.19:

Te iubescc in stil barbar




Statusuri de iubire nr.20:

dak ma vezi sa nu ma privesti...... dak ma privesti sa nu ma atingi.......... dak ma atingi s anu ma saruti...... dak ma saruti sa nu te opresti!!!!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu