Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

eu de duc la mama mea sa te vad tatal meu ca nu ami pot de focul tau




Statusuri iubire nr.2:

era o data o fata oarba....si sa izolat de toti si toate....

nu vroia sa stea cu ea decat prietenul iei....

tot ce imi doresc mai mult e sa pot vedea in jurul mew....

spunea ea.....

vrei sa te casatoresti cu mine???...ia propus baiatul...

nu ma voi casatori daca nu voi putea vedea......

la ceva timp pt fata aparu un frumos cado"o pereche de ochi donati"......

a putut vede si in momentul cand sa uitat la prietenul ei a vazut ca si el e orb.....

"nu nu ma pot casatori cu un orb"

a spus fata si sa intors sa plece.....

inainte sa dispara sunetul pasilor ei....

baiatul ia soptit....

"sa ai grije de ochi mei de acum inainte te rog"....





By Adryano Angell......




Statusuri iubire nr.3:

ce bine sa iubesti.....pe baiatul care ii place lu sormea:)




Statusuri iubire nr.4:

IMI OCOLESTI PRIVIREA,TE FACI CA NU MA VEZI,STIU CA AI VREA SA FACI CEVA PENTRU A SCHIMBA CEVA IN TOATA TREABA ASTA SI ITI ZIC ATAT DACA FACI CEVA SIGUR NU VEI REGRETA!!!!PT TINE VIATA MEA!




Statusuri iubire nr.5:

te iubesc dar tu de ce esty prost imbecilule




Statusuri iubire nr.6:

dragostea este cel mai frumos lucru pe care omul il poate simti oare dc u ai dat cu piciorul peste tot ce a fost sau pt toat ce ar fi putut fi ? Numai Dumnezeu imi poate raspunde te iubesc mult de la alex pt ana te iubesc




Statusuri iubire nr.7:

A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca.




Statusuri iubire nr.8:

dorule,dorule,dorule...............iama cu tine dragule.................nu ma duc cu dragostea...............pentru ca e rea




Statusuri iubire nr.9:

Diferenta dintre tine si mine e ca eu n-am sange de tarfa-n mine ... Ma doare-n P... de barfele tale .. Oricum nu-ti sufar fata ... Cand tu iti tocesti gura .. EU IMI TRAIESC VIATA !!




Statusuri iubire nr.10:

cand mergi la magazin mergi pe picioare dar cand margi cu masin nu trebe sa iti mai iroseti picioarele




Statusuri iubire nr.11:

nu cauta iubirea q okii inkisi:>




Statusuri iubire nr.12:

vreau ca la JUDECATA DE APOI sa pot spune DA..dar am avut dragostea...asa ca mai lasatima sa traiesc




Statusuri iubire nr.13:

De iubesti si thu odata

Popa spune ca-i pacat

Athunci punei o intrebare

El de ce sa insurat???????




Statusuri iubire nr.14:

se intalnesc intr-o zi iubirea si prietenia.

Iubirea intreaba prietenia:

-Daca eu exist, tu ce rost mai ai?

La care prietenia:

-eu exist ca sa aduc un zambet akolo unde tu ai lasat o lacrima...




Statusuri iubire nr.15:

de dragul ochiilor tai...m-am certat q toti ai mei..!:-< si q tata si q mama..:( te ubesk chiar nu-ti dai seama:)):*:* besk Maryo:*:*:*:*:*>:D




Statusuri iubire nr.16:

happy




Statusuri iubire nr.17:

daca as fi o pisicutza as iubi un baietel dar eu sunt o fetiitza si iubesc un baietel(frasinel)iubirea mea te uwes moolt




Statusuri iubire nr.18:

Ala bala




Statusuri iubire nr.19:

dragostea este un ocean plin cu lacrimi




Statusuri iubire nr.20:

dragostea e buna dar uneori raneste foarte rau



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu