Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Te iubesc in scris,te iubesc in vis te iubesc din suflet......




Statusuri de viata nr.2:

te iubesc moolt dar u nuti dai seama(lau)




Statusuri de viata nr.3:

Cand Dunarea va arde si muntii vor dansa atunci iubirea noastra se va destrama :X:X




Statusuri de viata nr.4:

E tarziu sa ami ceri sa fiu cea de eri cand uh esti nicaieri dupa cate miai zis mam anchis antrun vis unde e totul asa cum miai promis....




Statusuri de viata nr.5:

...Te iubesc cum iubesc Soarele...Te iubesc cum iubesc Luna...Te iubesc si te voi iubii intodeauna...




Statusuri de viata nr.6:

buzelor mele le este frica sa iti spuna ca te iubesc...dar ochii nu mint niciodata ..uita-te in ei ..si vei vedea ca te iubesc nespus de mult




Statusuri de viata nr.7:

eu te-am vazut cu o fata....dar eu nu stiam ca aceea fata era o fata care vroiai sa te invete sa dansezi cu mine...si sa intamplat ceva ingrozitor ai facut accident si ai murit:(




Statusuri de viata nr.8:

Lang tine sant cea mai fericita ca te iubesc shi sant iubita:X:x....Tu iesti dragostea mea mare tumi dai alinare..

By P`etra pt sQupa mea verisoara Izabella




Statusuri de viata nr.9:

Eu in suflet te pastrez

Si in fiecare noapte te visez

Ca pe un inger

Care zboara spre cer.




Statusuri de viata nr.10:

Tokio

Este



Intersectia

Unde

Barcile

Europene

Se

Ciocnesc




Statusuri de viata nr.11:

de moarte




Statusuri de viata nr.12:

te iubesk:D




Statusuri de viata nr.13:

ma iubeste......:*:X dar nu vrea sa zica la toata lumea ca e secret




Statusuri de viata nr.14:

s1tiu ca am gresit in fata ta iubirea mea dar daca intro relatie nu e si cearta in aceea relatie nu este iubire stiu ca poti ierta dar ..............viata mea te vreau inapoi te iubesc team iubit si te voi iubi chear daca u nu mai vrei sa auzi de min

de la ana_maria_tigruzza pt rusu




Statusuri de viata nr.15:

need you by my side




Statusuri de viata nr.16:

cateodata stau si ma gandesc oare dc te iubesc?..:(




Statusuri de viata nr.17:

Mi-as Fi Vandut Si Sufletul Pentru Femeie Cum esti Tu ...Dar Cand Eu Am Fost PLekt tu mi l-ai Amanetat Si M-ai inselat...




Statusuri de viata nr.18:

dak as fii un fluturas mik m-as ascunde intr-un plik.si knd plikul s-ar fi rup as fi iesit sa te sarut (gurita):-*




Statusuri de viata nr.19:

xTIM*




Statusuri de viata nr.20:

Orce are pret...iar eu sunt dispus sa il platesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu