Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

T3 b3sk




Statusuri haioase nr.2:

Dragostea este ca o bomboana.....degeaba o cauti k intro zi vine singura, nechemata. S-O ASTEPTI!!!!:X




Statusuri haioase nr.3:

pentru tine draga mea numai pentru tine

zece sarutari ti-as da numai pentru tine

si eu ti-as m-ai da ceva tie draga mea

inima toata ti-as da numai pentru tine

in inima mea-i ceva numai pentru tine

in inima mea-i iubire numai pentru tine

pentru tine draga mea cea dintai iubire




Statusuri haioase nr.4:

ma f****t in iunire t




Statusuri haioase nr.5:

cineva in viatza ma iubeste si pe mine...POate ca acela esti tu si nu ti-ai dat NIciODatA




Statusuri haioase nr.6:

cand iubesti pe cineva mereu gasiti motive sa ma despartiti dar persoamna cea draga va gasi mortive sa ma impacati




Statusuri haioase nr.7:

vai de viata mea!!!!




Statusuri haioase nr.8:

Ai aparut in viatza mea knd deja imi pierdusem speranta de a mai iubi,dar asa cum ai aparut si si disparut si mai lasat singura fara nici un sprijin,fara sa am pe cineva caruia sai spun bune si rele,fara sa am un umar pe care sa plang knd mie greu sau sami arate cineva un zambet knd am facut ceva bine.Am inceput sa uit de toate si sa tin la tine.sa te iubesc,dar incet incet acea afectiune,acea iubire nu cred k va mai rezista daca nu va fi consolata,de o inima pe care o asteapta cu nerabdare sa se intoarca si sa ii spuna k sa intors si nu o va mai parasi niciodata,k va fi langa ea mereu,fie dei bine,fie dei rau,fie dei vant,fie dei soare in viatza ei...Astept pana knd visul mi se va indeplini,si ne vom iubi mereu si nimeni nu ne va sta in cale.Gandeste-te la mine,gandeste-te la noi,cum sa faci cum sa ne fie bine,si sa fim fericiti amandoi,TE IUBESC,esti sufletul meu,esti viatza mea si vreau langa mine sa fii, nu langa alta.............




Statusuri haioase nr.9:

[:X]Foaie verde salcioara , A IUBI nu-i o povara !!!![:X]




Statusuri haioase nr.10:

Vrei sa te culci cu mine

ZAMBESTE




Statusuri haioase nr.11:

sa-ti spun ceva ma doare pt ca team vazut cu alta cand am sa te vad singur nu ma mai va durea




Statusuri haioase nr.12:

Asa mi se-ntampla mie....sa iubesc...dar..baiatul iubit mi-a spus ca sunt dragutza.....as vrea sa ma iubesti asa cum te iubesc eu....




Statusuri haioase nr.13:

Nu merita sa plangi pentru nimeni ,iar cel care merita nu te va face sa plangi:(::*:(:X




Statusuri haioase nr.14:

daaka nu ne-am nasut printzese ne-am nascut perverse




Statusuri haioase nr.15:

dragostea este cel mai profund sentiment care nu are difinitzie........




Statusuri haioase nr.16:

sunt 10 ingerasi.3 dorm ,1 se joaca,5 fac curat iar ultimul citeste acest mesaj chiar in acest moment :D




Statusuri haioase nr.17:

cand va bate vantul

peste parul tau

sa-ti aduci aminte

de numele meu




Statusuri haioase nr.18:

ma ubesc dar tu pe mn ma iubesti




Statusuri haioase nr.19:

te vad dar ni-mi ajunge ...te am si te mai vreau...si...te iubesc pana la doamne doamne si inapoi




Statusuri haioase nr.20:

Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie... asta e cel mai mijto;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu