Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

ai grija de zdreanta ta`...ca te doare inima`...cand te uiti la poza mea`!




Statusuri pentru messenger nr.2:

mam privit in oglinda si team vazut pe u




Statusuri pentru messenger nr.3:

cand apare luceafarul tu esti iubita mea,cand apare o stea tu esti in inima mea




Statusuri pentru messenger nr.4:

eu te iubesk in stil armani ca esti dulce ca




Statusuri pentru messenger nr.5:

Te Iubesc Asa Cum Esti :X... Daca Esti Bun Te Voi Iubi Mai Mult:* ... Daca Esti Rau Te Voi Iubi Mai Putin :(




Statusuri pentru messenger nr.6:

Cand nu merit iubirea ta atuci am cea mai mare nevoie de ea!




Statusuri pentru messenger nr.7:

pote k UNEORIejti cam bleg,UNEORI ejti cam fricos dar ai o calitate care iti va ramane mereu:EJTI FRUMOS




Statusuri pentru messenger nr.8:

Doua inimi de-as avea pe-amandoua ti leas da,tias mai da ink ceva si iubira mea. Te iubesc mult pisoiasul meu mik si scump:*:*:*esti si vei fi iubirea cea mare




Statusuri pentru messenger nr.9:

Un SiRoP dE cApSuNi.........No

Un CuB dE zAhAr...........No

O lInGuRa De MiErE.........nO.......

nK nO e MaI dUlCe K tN.....:X:X:X:*:*:*:*:*




Statusuri pentru messenger nr.10:

i love you




Statusuri pentru messenger nr.11:

In this winter, everything's cold...only you are the one the heats my heart...my heart is yours...can't believe i'm with ya'...




Statusuri pentru messenger nr.12:

Daka voi muri akum sa nu te intrebi de ce..am murit din cauza la besinilor tale ka am mincat fasole:))




Statusuri pentru messenger nr.13:

stiti copii din ziua de azi sunt mai destepti decat alte vremuri




Statusuri pentru messenger nr.14:

Daca alta te iubeste

Si tu o iubsti pe ea

Te rog sa-ti aduci aminte

Ca am fost colega ta..




Statusuri pentru messenger nr.15:

cel kre iti spune k te iubeste sa nul creyi kaci iubirea adevarata nu se spune ci se simte




Statusuri pentru messenger nr.16:

De ce sa te ascunzi in minciuna?Mai bine stai gol pusca,chiar daca ti-e rusine;)




Statusuri pentru messenger nr.17:

Ma pierd in locul unde te-ai pierdut tu ...IN INIMA MEA :*:*:X:(




Statusuri pentru messenger nr.18:

Azi n0apte mi-am rugat ingerul sa te pazeask.dar a venith my devreme.L-am intrebat de ce?A zambith si mi-a ziss k un inger nw pazeste alt inger!!!.....:x:X...te iubesk'.....:X:x




Statusuri pentru messenger nr.19:

date dreku k te iubesc....:X:::XX::X:X:X:X:X:




Statusuri pentru messenger nr.20:

2 mere 2 pere sa le pun



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu