Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

as da timpul innapoi......sa vadclipele cu noi.....sa vad clipele frumoase.....cum ma tineai uh in brate....ne iubeam....te mai iubesc dupa tine ma topesk...... uh la mn nu mai ti ....te gandesti la fantezi......te astept la mn iar.....te iubesk[:XxxX:]




Statusuri pentru facebook nr.2:

I need you love and I don't know what to do...




Statusuri pentru facebook nr.3:

ZiLe TrEc,zIlE ViN,iAr tImPuL Ma OmOaRa..PlEcArEa Ta sUbItA A InCePuT Sa dOaRa..AfAr'eStE sOaRe,iN SuFlEtUl MeU FuRTuNa..peNtRu fErIcIrEa mEa eJtY uNiTaTeA De MaSuRa




Statusuri pentru facebook nr.4:

Te-am iubit in trecut,mai simt cva ptr tn in prezent ,iar in viitor te voi ura;) si stii kre e motivul?Nu meritzi sa fii iubith:)




Statusuri pentru facebook nr.5:

eu te iubesc tu ma iubesti dar oare noi ne iubim dar oare unde noi gresim?..de dragoste noi invatam dar am gresit ca nu stim sa iertam




Statusuri pentru facebook nr.6:

first I need your hand, then forever can begin :X:X:X




Statusuri pentru facebook nr.7:

I wish I could be a star... So I can shine wherever you are...

I wish I could be the sea...So you can drown your love in me




Statusuri pentru facebook nr.8:

sunt papusa tuturor jucaria fetelor




Statusuri pentru facebook nr.9:

cand sunt cu tine totul imi merge bine cand pleci de langa mine nu mai stiu nimic de mine




Statusuri pentru facebook nr.10:

te iubesc......sa mori u:))




Statusuri pentru facebook nr.11:

ingerash din cer cazut

cred in primul tau sarut

e un semn al fericirii

shi o treapta a-mplinirii




Statusuri pentru facebook nr.12:

eu yubyre eu yubyre numai eu te vreau pe tne :x:x:x tu esti toata averea mea si printesik mea




Statusuri pentru facebook nr.13:

cerul este plin de stele,esti si thu una dintre ele,esti cea mai frumoasa stea ce rasare in viata mea:X




Statusuri pentru facebook nr.14:

Te iubesc:X de la Alina pt. Dorin




Statusuri pentru facebook nr.15:

Tu esti tipul meu favorit de heroina...




Statusuri pentru facebook nr.16:

valul meu tesut din vise,henna pe care mi-am puso pe maini,toate sunt zadarnice fara dragostea ta,bratarile zornaitoare de pe mainile mele ,te asteapta pe tine iubitul meu,si toate aceste lucruri spun ca voi fii mireasa ta pentru eternitate:X:X:X(valabil india)




Statusuri pentru facebook nr.17:

te iubesc si vreau sa fii doar pentru mine....




Statusuri pentru facebook nr.18:

cand nu team iubit imi iera frica sa t iubesc dar cand team iubit imi iera frica sa nu t pierd




Statusuri pentru facebook nr.19:

vReAu Ce`i Al MeU să fie [DOAR] al meu,[NIMENI] să nu iubească ce [IUBESC] eu!




Statusuri pentru facebook nr.20:

n`am idee d sts........te iubesc IONUTZ ejti totul pt mne, ejti viatza mea!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu