Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

ar fi putut sa fie




Statusuri de dragoste nr.2:

Iubeste...ca sa fii...iubit:x:x:x




Statusuri de dragoste nr.3:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D




Statusuri de dragoste nr.4:

Love sis nOt a reasOn to cry ;x!




Statusuri de dragoste nr.5:

in orice moment,in orice ora,in orice minut chiar si in orice clipa de te vei simti singur,nu uita ca un mic sufletel te doreste,oricat de greu mi_ar fii sa accept realitatea,in orice clipa in orice zii eu te astept plangand ...sa vii..viata asta pt mn e un cosmar fara tine,in suflet sa te portmereu ,in inima si_n gandul meu..ominune eu as vrea sa apari in fata mea de suferinta as uita caci TE IUBESC Ciubirea mea....




Statusuri de dragoste nr.6:

a iubi inseamna a suferii...sh cum multzi fug d suferintza pootzini shtiu s iubeasca:(




Statusuri de dragoste nr.7:

pe tine nu te iubesc oricat mi-ar cere inima ca tu esti si vei fi mereu iubitul prietenei mele




Statusuri de dragoste nr.8:

numai fiind iubit poti sti ce e iubirea dar daor nefiind iubit poti sti sa o apreciezi




Statusuri de dragoste nr.9:

Te iubesc oriunde-ai fi

Te iubesc orice-ar fi,

Nimeni niciodata,niciodata

Nu te va lua de langa mine



VREODATA!




Statusuri de dragoste nr.10:

Din ziua în care sunt cu tine ... în viatza toate`mi merg mai bn...atâţia ani am aşteptat ... nu`mi pare rău a meritat ...mi`am dorit toată viatza k să fi numai al meu,sh TE IUBESC atât de mult încât nici eu n`aş fi crezut [:X]




Statusuri de dragoste nr.11:

Stranut si ma gandesc la tine dar iti scriu si o poezie....Oare tu mai ti la mn???....Cu inima crepata eu iti spun ca te astept la poarta.....




Statusuri de dragoste nr.12:

te sarut in stil pervers...shi in stilul romanesc...




Statusuri de dragoste nr.13:

la multy any




Statusuri de dragoste nr.14:

daca ai sti cat te iubesc ti`ai da seama ca deeaia te privesc




Statusuri de dragoste nr.15:

waaaaaaaaaaaaa




Statusuri de dragoste nr.16:

iubirea-i ca o floare...cand nu o mai ingrijesti ea moare




Statusuri de dragoste nr.17:

te iubesck ingerul meu si la bine si la greu ori ce ai face cu mine gandul meu este la tine




Statusuri de dragoste nr.18:

Omul e o barca

Sufletul pilot

Cine nu iubeste

E un IDIOT!




Statusuri de dragoste nr.19:

imi spui ca sunt rece cu tine,ca nu-ti mai spun vorbe frumose,dar ce ai vrea sa fac,cand tu le faci cu okiul la toate?




Statusuri de dragoste nr.20:

Prietena mea e lacrima...dusmanul meu e zambetul.....iar viata mea esti tu......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu