Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Te iubesc enorm de mult...Te doresc si mai mult...Te visez in fiekare noapte...Cu gandul la tine adorm ...Te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.2:

Hai sa facem din doua suflete doar unul , Hai sa ne iubim amandoi nu doar unul, Din doua inimioare sa facem una mai mare de la pamant pana la soare .




Statusuri pentru messenger nr.3:

te iubesk si nu glumesk,,,doar pe tine te doresc




Statusuri pentru messenger nr.4:

te sarut in vis,te sarut in scris,te sarut in gand...dar pe buze cand?:-/




Statusuri pentru messenger nr.5:

ejti frumoasa , ejti si hoata sa te iau la mine akasa??




Statusuri pentru messenger nr.6:

Vrei sa iesi cu mine?

Ia-ti banii cu tine...




Statusuri pentru messenger nr.7:

Fak un pas spre tn..:d

Si doi inapoi....

Simt o mare teama intre noi...:D:X

Uh imi zambesti la mn....esti in asteptare..:-W

Sa'ti declar iubirea mea cea mare:X




Statusuri pentru messenger nr.8:

Gata . Punct . Final . Sa o ard ashea deja suna prea banal .




Statusuri pentru messenger nr.9:

viata e scurta ,traieste fiecare clipa.iubeste persoana iubita pana in ultimul moment....




Statusuri pentru messenger nr.10:

Romania e o tara,

Bucuresti o capitala,

In Ploiesti eu locuiesc,

Si pe tn Te iubesc :x




Statusuri pentru messenger nr.11:

asta'i viata ce noua ne place ji nimeni nu are ce ne face orice zii la noi e sarbatoare




Statusuri pentru messenger nr.12:

Vreau sa ma bag intr-o relatie.Dar intr-a cui?




Statusuri pentru messenger nr.13:

sunt un ingeras dar iubesc un drakusor!!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

De-as fi apa nu as mai avea nevoie de lacrimi

De-as fi foc nu as mai avea nevoie de caldura

De-ai fi doar al meu nu as mai avea nevoie de nimic...




Statusuri pentru messenger nr.15:

Te iubesc ori unde ai fi dar tu nu mi-ai lipsi




Statusuri pentru messenger nr.16:

esi soarele care apare mereu.....doar ca sa-mi luminezi sufletul...




Statusuri pentru messenger nr.17:

Dragostea adevarata,este cea care te gaseste pe tine ,nu tu o gasesti pe ea.




Statusuri pentru messenger nr.18:

Te gandesti doar la iubire...

Dar suferi de dezamagire...

Te gandesti la cineva...

Care sa`ti poarte dragostea...

Te gandesti ca`i nu`i prea bine...

Ca te`am parasit pe tine...

Te gandesti ca trebuia...

Sa ma fi fost jumatatea ta....

Te gandesti numai la mine?

Iarta`ma ..dar...chiar nu`mi pasa!




Statusuri pentru messenger nr.19:

il ador dar el parka este legat la......ochi...nu vede asta....




Statusuri pentru messenger nr.20:

Au trecut ani lungi...saptamani...zile...ore minute secunde

Ma intreb si acum unde ea se ascunde

Am avut-o demult dar n-o mai am

Am incercat sa-o inlocuiesc

Dar nu puteam caci o iubeam...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu