Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

cand in inima mi-ai aparut....de tine mam indragostit..tu esti viata mea..tu esti totul pentru mine




Statusuri haioase nr.2:

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.




Statusuri haioase nr.3:

o idee mi-a stralucit

sa fac ce mi-am dorit

mi-am dorit sa nu iubesc

fara tine sa traiesc




Statusuri haioase nr.4:

a iubi pe cineva e un miracol invizibil pt celalti




Statusuri haioase nr.5:

iti spun ca te iubesc iti spun ca te doresc dar tu imi spui ca ma urasti dar eu tot te iubesc ....vi la mine si imi spu ca ai gresit si te intorci la mine sa te iubes.




Statusuri haioase nr.6:

eu te iubeskk...u banuiesti ceva..eu incerc sa spun nu insa in inimioara meh...u esti fericirea meh




Statusuri haioase nr.7:

te iubesc, te doresc si nu pot sa traiesc fara tn..... te vreau kt mai aproape sa te sarut by alexutz




Statusuri haioase nr.8:

tot ce a fost frumos akum s-a transformat in scrum iar eu nici nam apukat sa te sarut de ramas bun...:( I LOVE YOU




Statusuri haioase nr.9:

Astazi nu mai putem fara tine.......eram nerabdatoare sa te vad.....dar tu erai cu alta...de ce imi faci asta?....stiu ca va veni ziua cand iti vei cere iertare ...iar eu nu o sa te mai pot ierta:(




Statusuri haioase nr.10:

Incerci sa schmbi in mine,cea ce n-ai vazut la ea !




Statusuri haioase nr.11:

atunci cand va cadea o stea voi cadea si eu cu ea ca sa scap de suferinta sa nu devina obisnuinta




Statusuri haioase nr.12:

A iubi nu inseamna a`i spunei une persoane TE IUBESC de o 1000 de ori,a iubi nu inseamna a`i cumpara unei persoane flori in fiecare zi. A iubi inseamna a IERTA si a fi IERTAT




Statusuri haioase nr.13:

Salut. Eu SunT CaIeTuL Tau ShI Ma NuMeSc CaIeTone.. Pe TIne,Cum Te CheAmA?




Statusuri haioase nr.14:

te iubesc..si te ador..nimeni nu va potea sa sterga asta din inima miea:Xpt k tiu esti viatza miea




Statusuri haioase nr.15:

o zi pierduta ... o bucata din inima rupta.. o clipa de placere.. o viata in durere ... o simpla zi ... shi maine va vi...




Statusuri haioase nr.16:

nu exista blonda proasta buna de senatzii doar femeie cu cap care stiu ce vor barbatzii




Statusuri haioase nr.17:

de-as putea, de-as putea sa uit totul doamne de-as putea, ca-ci nu pot sa gasesc fara u fericirea mea, e prea mult e prea mult pt me simt k nu mai pot, de-as muri ar mai fii o scapare as uita de tot




Statusuri haioase nr.18:

sa intamplat ceva cu mine mam indragostit de tine




Statusuri haioase nr.19:

Nu merita sa plangi pt nimeni...iar cel kre merita nu te va face niciodata sa plangi...




Statusuri haioase nr.20:

Ti-Am InTrAt In AdAnCuL sUfLeTuLuI

m-Am RaTaCiT iN iNiMa TA

A fOsT ScRiS sA sE iNtAmPlE aSa:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu