Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

adutzi aminte k odata mi-ai zis te iubesc




Statusuri pentru facebook nr.2:

sunt clipe ce-mi patrund in gand in fiecare noapte, pentru tine trecutul parca e prezent si totusi e destul de dureros ca nu esti aici!! stiu ca nu te mai pot reintoarce din drumul tau dar alerg mereu spre amintirile ce ne uneau odata




Statusuri pentru facebook nr.3:

nu o mana te alinta ci o yubire




Statusuri pentru facebook nr.4:

Ori tu te gandesti la mn

Ori eu ma gandesc la tn

Eu pe tn te urasc

Tu pe mn ma iubesti

Am de spus un singur lucru

Eu nu te iubesc pe tine

Eu iubesc ce-mi place mie.




Statusuri pentru facebook nr.5:

when yOu start miss me...REMEMBER...yOu let me gO..




Statusuri pentru facebook nr.6:

Cand un strop de ploaie va atinge gura ta,sa stii ca este o sarutare trimisa din partea mea !! :X:X




Statusuri pentru facebook nr.7:

nu trebuie sa te deranjezi pentru mn ci sa spui ca ma iubesti ca asa va tine........nu trebuie sa oferi cadouri..........ci o atentie mica t0t va conta acolo:|




Statusuri pentru facebook nr.8:

” Peste ani voi pasi alaturi de tine in adancul padurilor verzi; pe tarmuri cu nisip; si cand sorocul vietii noastre pe pamant se va sfarsi si in ceruri iti voi da mana mea… “




Statusuri pentru facebook nr.9:

” Daca as mai avea dreptul la o singura gura de aer mi-as tine respiratia pana ajung la tine sa iti spun ca te iubesc… chiar cu riscul de a muri… “




Statusuri pentru facebook nr.10:

e gura mea dar nu vb.......sunt ochi mei dar nu clipes.......pastreazama ca te iubesc....




Statusuri pentru facebook nr.11:

nu gasesc cuvinte in lumea asta pt a-ti spune cat te iubesc




Statusuri pentru facebook nr.12:

o viata pe malul marii e frumoasa si placuta knd fetita se apleaca si baiatul o saruta by shadow lady




Statusuri pentru facebook nr.13:

Imi cade o lacrima si nu stiu cei cu mine..........dar un lucru stiu ca te IUBESC PE TINE...:X:X




Statusuri pentru facebook nr.14:

AI rama in mintea mea nu te pot scoate nici sa vreau..a ramas amintirea doi copii ce se iubea si dansau razand in ploaie far sa stie k o relatie poate declansa razboiae... bY santra&carle...




Statusuri pentru facebook nr.15:

Daca vrei sa stay cu ea,

stay cu ea,

daca nu vino la mine,

eo pe tine te iubesc




Statusuri pentru facebook nr.16:

dragul meu iubit...nu ma intreba unde am gresit...eu stiu k te iubesk...sh nu vreau sa te parasesk...dak u ma mai ubesti...vino sa sarbatorim...ca in carti, ca n povesti...iara noi sa ne iubim...ty amo vlad




Statusuri pentru facebook nr.17:

am iubit si am sa iubesc un baiat ce nu-l gasesc...:D




Statusuri pentru facebook nr.18:

Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se

spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul

bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar ,

ca, TE IUBESC!




Statusuri pentru facebook nr.19:

tu poti sa te indoiesti de soare

de focul ce scanteie in stea

de legile nemuritoare

dar nu si de iubirea mea....




Statusuri pentru facebook nr.20:

iubesti..si uneori pui la indoiala cuvantul celui iubit cand rosteste "te iubesc"...nu exista dc? "te iubesc pentru ca te iubesc:X"8->



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu